Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa px 125 vs vespa lml star 125


lene

Aanbevolen berichten

Leuk gezichten bij namen te zien. Te weinig tijd om iedereen uitgebreid te spreken :(

Ben zat-avond naar huis gegaan; ik vond niet slapen en al die regen wel weer genoeg bikkelen voor 1 weekendje...

Heb wel een paar plaatjes, maar voornamelijk met veel natte scooters en tentjes er op :P

@nero: ik kon je al niet vinden met de rit :S weer niet gelukt om een stukje samen op te rijden! Volgende keer beter!

Link naar reactie

Joene you dirty mind, ik ben op uitnodiging gegaan en ik heb er geen spijt van. Heb me ondanks de regen best geamuseerd en terug wat mensen gezien en een klapke gedaan... ;)

Link naar reactie

getattachment13j.jpg

Shot at 2011-08-14

getattachment12z.jpg

Shot at 2011-08-14

Voorlopig staat dit zadel erop ( dit mocht ik even lenen van Chris,maar is een grijs)

Ofwel wordt het dit maar dan in het zwart ofwel 1 van bij Jan( classic scooter) waar ik volgende week naar ga zien.

Jan ging er enkele bij elkaar zoeken.

Is dit een millenium zadel?Tis wel super zacht maar vraag me af of iets harder niet beter is voor je rug?

Link naar reactie

helaas wheelie niet gezien maar als Maarten zwaar onder de indruk is wil dat al iets zeggen... btw ik moet deze week ook langs bij Jan ik zal al een keer kiezen

Link naar reactie
In de px komt er inderdaad een vario uit MAAR enkel in 50cc.De testscooter heeft 654km en is van 2009 maar heeft een injectiemotor.Nieuwprijs 3700 euro en als ik hem wil (omdat ik hem persé in het oranje wil en hij wordt nieuw niet meer gemaakt in die kleur) mag ik hem hebben voor 2800 euro.Met 2 jaar garantie.

Is dat ne mooie prijs?

px in 50cc? da is iet grellig da ;D

Link naar reactie

@Over, "Dirty Weekender 2011"

Leuke foto's,Alleen jammer dat dit jaar alles ih water valt,

(Lijkt wel of alle Ritjes/Camping Weekend's dit Jaar id regen zijn)...

Groet,AJ

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...