Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Lambretta 2011


pieterb12

Aanbevolen berichten

bwa, ik kan geloven dat er nog wel publiek voor is... ik zag graag ne vespa en wou ne nieuwe om mij de eerste jaren niks te moeten aantrekken van kosten en garantie etc... gewoon iets dat 'k schoon vind klaarstaat om te bollen... moet wel eerlijk zeggen dat op die paar weken tijd de goesting om een oud wrak te kopen om te restaureren toch ook aan 't groeien is.

Link naar reactie
Hiervan zou ik niet kunnen genieten.

heb je er al mee gereden Ignace ?

neen, maar lees m'n commentaar nog 'ns, dan weet je waarom.

ik heb al met andere nieuwe scooters gereden, maar daar hebje geen aankijk van. Das leuk, maar daar geniet ik niet ten volle van :).

tkan goed zijn dat die heel leuk rijdt, maar 't is niks voor mij :)

Link naar reactie

Nu is er al veel afgeluld pro/contra classic vs modern (om niemand tegen de haren te strijken) maar dat ge niet kunt genieten om dat ge niet aangekeken wordt... .. jawadde

Link naar reactie
Nu is er al veel afgeluld pro/contra classic vs modern (om niemand tegen de haren te strijken) maar dat ge niet kunt genieten om dat ge niet aangekeken wordt... .. jawadde

tja, das m'n ding he :P en tis gewoon niet hetzelfde :) tis toch normaal datk liever met een oldtimer rijdt dan met een nieuwe? ik grijp gewoon graag terug naar de nostalgie. Van de tijd toen ik er nog lang niet was ^^

Link naar reactie
Als ik op mijn scooter zit, wil ik dat mensen rond me zeggen, wauw, mooi ding! zo oud? cool!

Doe je dat met een plastic lambretta'tje, kijkt niemand nog naar je scooter...

Dit is echt stereotypisch voor die mannen die op de Vespahype springen :S Het gaat hen meer om hoe "cool" ze zelf zijn dan om de scooter. (Of het nu een oude of nieuwe scoot is.) Walgelijk ! Who cares !!!

Groeten Tom

Link naar reactie

tyrian, vergis je niet, bij mij gaat het ook om de scoot. ik ben dolverliefd op mijn lammy. Maar ik heb ook andere motieven. Ik geniet van de wind in m'n gezicht, van m'n omgeving, vant geluid van m'n lammy en ja, ook vant feit dat mense me met zo'n ding aankijke :). In mijn ogen is daar helemaal niets verkeerd mee.

en mr160, Dat FB spatbord was maar een idee. ik ben nieuw in de oldie wereld. Voor ik hier kwam kende ik enkel de special, de lammies en de px'en :) wist ik veel dat een fb spatbord op een lammie onmogelijk was? je weet nooit?

En misschien probeer ik het ooit nog wel, zoiets moet toch wel kunnen? ^^

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb vorig weekend het ding in Edegem zien staan bij Motorkid.

Ik ben even gestopt om te zien of het spatbord er even mottig uit ziet als op de foto's, en het zag er nog mottiger uit.

Het deed me denken aan het type scooter dat Peugeot in de jaren '80 heeft uitgebracht, de Rapido, spuuglelijk.

Ik begrijp ook helemaal niet dat men op een retro scooter ledlichten heeft gezet.

Het stuur is al zo'n plomp gedoe, en zo'n twee lichtbalken erop helpen niet echt om het eleganter te maken.

De achterzijde is beter, maar het totaalplaatje klopt niet.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...