Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa special restauratie 1978


Pietjah

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Al een geruime tijd zeer goed contact gehad met Pieter, om deze wesp te kopen voor mijn vriendin. Ze is op zoek naar een leuke oldie waar al werk is ingestoken. Nu zijn er hier nog steeds motor problemen, of stukken die zouden vervangen worden ... Ook moet de elektriciteit verder aangesloten/aangepast worden. Heb hier wel zin in om zijn project verder af te werken, maar wat gaat deze meerkost nog zijn? Zeker omdat ze een perfect rijdende wesp wil en het dezer dagen wel ooit eens goed weer zal worden, wil ik dan ook snel werk van maken. Of iets te euforische om dit deftig af te werken?

Groetjes C

Link naar reactie

Na lang zoeken naar een simpel probleem met de motor (sproeier te groot => steeds verzuipen) draait het blokje eindelijk mooi.

Nu heb ik nog een probleempje met de vitessen, 1,2,3 werken maar de 4de lukt precies niet. Ook schakeld hij nogal stroef tussen 2 & 3.

Link naar reactie

Vandaag de hele dag in de garage gespendeerd, en ja, ze is 90% af!

Start direct, voorlicht,achterlicht en contact sleutel werkt (heb zelf maar de kabelboom gemaakt)

nu dient enkel nog de KM teller gemonteerd te worden, en de vitessen iets beter afstellen.

Hopelijk volgende week klaar, kan ik de gentse feesten rit meerijden.

IMG_0760.jpg

IMG_0759.jpg

IMG_0758.jpg

Groeten

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...