nero Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 En uwen relanti iets lager zetten. Groetjes, nero. Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 Juist zelfde reactie Nero als ik kheb het hem ook al gezegd haha Link naar reactie
cee Geplaatst: 9 april 2012 Delen Geplaatst: 9 april 2012 volgens mij fit uw chappement ergens Link naar reactie
arti-bella Geplaatst: 10 april 2012 Delen Geplaatst: 10 april 2012 Misschien ook denken aan een nieuw uitlaatje dan als er een fit in is. Bevoorbeeld die chromé technigas. Zou mooi staan onder u blauwe. Kwaliteit weet ik wel niet. Cee wat is de kwaliteit ervan? Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 10 april 2012 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2012 Heb het ralenti afgesteld, en maakt nu het geluid dat het zou moeten zijn. Uitlaat is niets mis mee, is trouwens een nieuwe. Zal een dezer wel een nieuwe filmpje posten. Morgen trachten de vitessen te regelen. grt Link naar reactie
steiner@vespa Geplaatst: 21 mei 2012 Delen Geplaatst: 21 mei 2012 En nu gooi je de handdoek in de ring ... ? Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 21 mei 2012 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2012 Motor blijft lastig doen na volledige revisie. Ofwel gaat deze de deur uit, ofwel zoek ik een draaiend PK blok voor er onder. Gr Pieter Link naar reactie
cortez Geplaatst: 25 juni 2012 Delen Geplaatst: 25 juni 2012 Al een geruime tijd zeer goed contact gehad met Pieter, om deze wesp te kopen voor mijn vriendin. Ze is op zoek naar een leuke oldie waar al werk is ingestoken. Nu zijn er hier nog steeds motor problemen, of stukken die zouden vervangen worden ... Ook moet de elektriciteit verder aangesloten/aangepast worden. Heb hier wel zin in om zijn project verder af te werken, maar wat gaat deze meerkost nog zijn? Zeker omdat ze een perfect rijdende wesp wil en het dezer dagen wel ooit eens goed weer zal worden, wil ik dan ook snel werk van maken. Of iets te euforische om dit deftig af te werken? Groetjes C Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 29 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2012 Na lang zoeken naar een simpel probleem met de motor (sproeier te groot => steeds verzuipen) draait het blokje eindelijk mooi. Nu heb ik nog een probleempje met de vitessen, 1,2,3 werken maar de 4de lukt precies niet. Ook schakeld hij nogal stroef tussen 2 & 3. Link naar reactie
cortez Geplaatst: 29 juni 2012 Delen Geplaatst: 29 juni 2012 Kabels wat invetten, tevens de koppeling? Ga je hem toch houden? Pracht van een beest! Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 30 juni 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2012 Vandaag de hele dag in de garage gespendeerd, en ja, ze is 90% af! Start direct, voorlicht,achterlicht en contact sleutel werkt (heb zelf maar de kabelboom gemaakt) nu dient enkel nog de KM teller gemonteerd te worden, en de vitessen iets beter afstellen. Hopelijk volgende week klaar, kan ik de gentse feesten rit meerijden. Groeten Link naar reactie
steiner@vespa Geplaatst: 5 juli 2012 Delen Geplaatst: 5 juli 2012 Ziet er alvast super uit, dacht een eindje geleden dat het afgelopen was toen je wesp te koop stond. Nog steeds te koop? Link naar reactie
Pietjah Geplaatst: 9 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 9 mei 2013 Bijna een jaartje al aant cruizen met de Vespa, blijft lekker bollen! Ondertussen een banaantje er op gezet en binnenkort 16 16 carbu. Wa fotokes... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.