Jump to content
Vespaforum.be
designo

Van Genk naar China met de Vespa

Recommended Posts

Ola vespa forum leden

de stilte is er omdat er geen nieuws is,papierenwerk,bellen en mailen dat is al wat er op dit ogenblik gebeurd,met weinig reactie van de heren die ik heb aangeschreven,maar zondag aanstaande naar Charleroi(rijdend)Belgian vespa Days,daar zal je hem zien staan,hopelijk zie ik ook wat volk van het forum

Tot zondag

ciao

Ok, mijn foutje. maar zo komt dit topic nog eens naar voren.

héhé en zo heb ik het ook eens gelezen en kan ik de reis volgen...

Groetjes,

Nath

beter een gat in uwe piston, dan een piston in uw ...

@vespadiverso: een gat in uwe piston is meer dan waarschijnlijk een slecht afgestelde ontsteking nietwaar?

@vespadiverso: een gat in uwe piston is meer dan waarschijnlijk een slecht afgestelde ontsteking nietwaar?

Ben je er zeker van of is dit een vraag naar iemand anders?

nog nieuws?

wanneer vertrekt hij ongeveer ?

zijn er mensen die in ene stoet achter hem willen rijden tot aan de grens of?

- mailing naar Vespa Clubs -

Beste vrienden, Vespisti,

Zoals jullie waarschijnlijk reeds weten, vertrek ik op een lange reis naar het verre oosten. Door de vele steunbetuigingen en aanvragen hier en daar, organiseren we een eet avond.

Natuurlijk heb ik jullie er heel graag bij om eens bij te praten, te lachen en uiteraard lekker te eten.

Er wordt spaghetti of vegetarische pasta (10 euro) geserveerd met bruschetta, buiten worden er stokjes (rosticine) en panzarotti's gemaakt.

Dit “treffen” zal doorgaan op 21 april 2012 in Hotel de Schacht, Noordlaan 36 te 3600 Genk 089/35.61.80. Het eten zal geserveerd worden tussen 19 u en 21 u.

Op deze feestelijke avond wordt ook de scooter voorgesteld zodat jullie kunnen zien met dewelke ik deze trip ga ondernemen. Er wordt ook een heuse VESPA verloot en tal van andere super prijzen.

En natuurlijk wordt er ook gedacht aan goede muziek.

Indien je aanwezig wenst te zijn, graag bevestiging voor 30/03/2012 via onderstaande strook of mail

Deelname is pas verzekerd na betaling op voorhand, ter plaatse kan niet worden betaald.

mario.zambonini@telenet.be

--------------------------------------------------------------------------------

Voor/avant : 30/03/2012

Rek nr/comte bancaire:001-6357007-91

Aantal personen/ Nombre Personne:

0 Spaghetti 0 Vegatarisch / 0 Spaghetti 0 Pâtes végétariennes

--------------------------------------------------------------------------------

www.naarchinametdevespa.blogspot.com

Nog 2 keer slapen.

Indien er mensen zijn die 'm willen uitwuiven of zelfs een stukje meerijden.

Vertrek om 9h aanstaande woensdag 1 augustus, aan de winkel van "AS Adventure" in Genk (Hasseltweg 43).

Doet em de groetjes en wens hem zeker veel succes van mij! En dat hij er van geniet en hem goe amuseert, da's belangrijker dan er geraken...

kan je nog eens het adres van die blog geven, ben da ergens kwijtgespeeld...

Fuck, ik moet dan juist naar eindhoven voor een fotoshoot te maken :-(((((

Wens Mario ook van mij een goede reis toe en weinig pannes onderweg. Ga er spijig genoeg niet ook niet kunnen bij zijn (heb nogal veel snipperdagen genomen de laatste tijd).

Groetjes, nero.

Deze morgen Mario gaan uitwuiven en een paar km meegereden, met welgeteld 4 vespa's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((

Ja als dat wat vroeger was aangegeven had ik er zeker bijgeweest en had ik desnoods nog mensen kunnen optrommelen.

Ik heb onlangs nog 3x gevraagd of iemand een idee had wanneer hij vertrok maar nergens een reactie gehad...

Met alle respect, maar op nen woensdag, kan toch ni veel volk op af komen. Zeker niet als je rekent op clubs uit andere steden ...

Wens hem wel een goede reis!

C

Deze morgen Mario gaan uitwuiven en een paar km meegereden, met welgeteld 4 vespa's !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :((((((((

Hey J., maakt niet uit. Ik vond het al tof dat ik er niet alleen stond.

Ondertussen is 'm zonder problemen aangekomen in Trier.

Morgenavond live op Villa Vanthilt om 21h30, telefonisch interview.

Voor diegene die het vertrek willen zien, GenkTV heeft een reportage op youtube staan

te gek, fijne om toch een beetje de start meegemaakt te hebben :-)

ik ga vanaf nu zijn blog naulettender volgen, word het hier ook geupdate ?

Respect!!

:-(

och, het is ineens erg snel bergaf gegaan, had al enkele dagen niet meer kunnen volgen vanwege mijn werk...

maar nog altijd en mega respect voor Mario dat hij zo ver is geraakt met een 40j oude wesp en ondanks sommige tegenslagen gewoon doorging !!