Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life 2010


geertvespa

Aanbevolen berichten

Shit zeg, geen Siska... -;(

Alhoewel ze blijkbaar decibels gaat meten over het hele land. Ik zal mijn klep dan maar eens goed open zetten.:))

Het volgend probleem wordt nu een slogan te vinden voor het spandoek. Het enige wat ik kan bedenken is "Sammy goes lammy"...

Iemand een beter idee?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

vestjes zijn 20€, maar jammer genoeg zijn ze te laat met levering dus zal ik ze vanavond niet bij hebben.

Stickers en kerstkaarten uiteraard wel.

Vestjes bestellen kan altijd natuurlijk. Dat regelen we ook meteen vanavond dan

Link naar reactie

http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:n-otiATtnl4J:www.gva.be/antwerpen/mechelen/ijzerenleen-wordt-mechelen-for-life-plein.aspx+mechelen+for+life&cd=2&hl=nl&ct=clnk&gl=be

Zoals gevraagd door Joeri van Nieuwenhove, maar allicht te laat. jammer...

Was superkans voor VCA,...maar alle respect.

Ik zit dan volop in mijn nachten tot en met 19/12 maar probeer af te komen. Met dit weer komt mijn rijexamen dik in het gevaar...

Link naar reactie

Hallo Geert, bedankt voor je bezoekje gisteravond! De opkomst was niet zo groot, maar den ambiance telde voor twee! Ik doe nog een oproep in de club zoals afgesproken, je hoort nog van ons dat is beloofd. De groeten uit Tienen, Jeanke.

Link naar reactie

hoe zit dat met al die andere clubs feitelijk, momenteel enkel reacties van VC Kempen, Antwerpse vespavrieden, VC Gent, squadra Veloce, SC Primavera en VC Antwerpen.

Oproep aan alle andere clubs: laat jullie niet kennen he

Link naar reactie
hoe zit dat met al die andere clubs feitelijk, momenteel enkel reacties van VC Kempen, Antwerpse vespavrieden, VC Gent, squadra Veloce, SC Primavera en VC Antwerpen.

Oproep aan alle andere clubs: laat jullie niet kennen he

De Walen doen dus weer niet mee ofwa, what's new...

En Vespa Club België doet ook ni mee, tja...

Link naar reactie
De Walen doen dus weer niet mee ofwa, what's new...En Vespa Club België doet ook ni mee, tja...

Ik denk niet dat de Waalse clubs een uitnodiging hebben gekregen...

Dat van VCB vind ik ook een spijtige zaak, maar Geert zal wel weten waarmee hij bezig is zeker?

Groetjes, nero.

Link naar reactie

VC België ondersteunt de actie. Ze hebben me geholpen met de contactgegevens van alle officiële clubs, zowel Vlaamse als Waalse.

De mailing die naar al de clubs is gegaan heeft blijkbaar niet al te veel opgeleverd. Ik heb de indruk da VFL meer een forumfenomeen is.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...