Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life 2010


geertvespa

Aanbevolen berichten

inderdaad even naar de eerste post kijken, daar staat een ronde tekening met daarop vespa for life 2010, das de sticker, de 2 tekeningeskes eronder, dat zijn de postkaarten ...

zelf heb ik gene facebook, maar iemand mag ze van mij gerust daar aanbieden.

Link naar reactie

Ook Vespa Club Gent-Leie doet dit jaar terug mee aan deze actie. We zullen zeker aanwezig zijn op 19 december aan het Glazen Huis om ons geld te overhandigen, zodat jullie dit allemaal samen kunnen overhandigen.

Eén van de volgende weken mag je onze bestelling verwachten.

Nog even melden dat de Fluo Hesjes vorig jaar werden aangeboden aan €20 en deze waren van het merk Wowow.

Wij hopen op een groot succes.

Vespa Club Gent-Leie

Link naar reactie

@ vespaclub Gent, indien gewenst kunnen we natuurlijk ook afkomen op een van jullie volgende kroegavonden.

Om stickers en postkaarten te verkopen, maar ook om een pintje te drinken natuurlijk ;-)

Link naar reactie
Nog even melden dat de Fluo Hesjes vorig jaar werden aangeboden aan €20 en deze waren van het merk Wowow.

TIP: Misschien best voor een iets betere kwaliteit gaan want ik lees hier toch al een paar keer in dit topic dat de vorige fluohesjes tot op de draad versleten zijn. ;-)

Link naar reactie

op algemeen verzoek hebben we vanaf volgende week ook fluovestjes in de aanbieding

verkoopprijs: 20€

fluovoorbeeld.jpg

(voorlopig ontwerp, maandag krijg ik van de bedrukkingsfirma het definitief ontwerp)

bestellingen via vespaforlife@hotmail.be

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...