Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp Customshow nr12


king of the hill

Aanbevolen berichten

Hmmm magneten op blijven hangen...dunno of da met de mijne nog lukt, na al die accidenten en plamuur ;)

Laat ons het zo afspreken: iedereen mag mee, ook plastic, als je maar afstand houdt ACHTER den 2-takt, da je lekker kan vergassen :D

Link naar reactie
iedereen mag mee met de rit , kort ritje in en rond Antwerpen

ook in de LCR stijl ? ;-)

dus ook licht getunede 50cc? ;p

Link naar reactie
Erix, ik verwees naar de beruchte X-mas ride out

En wat heeft de X-mas ride-out te maken met de customshow ride out, compleet andere organisatie...

kalm blijven erix, misschien willen ze het gewoon ni snappen ;)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

wat mij nog meer opvalt is dat er zoals steeds zeer weinig forumgebruikers hun gerestaureerde scooters willen tentoonstellen , vind dit persoonlijk een gemiste kans maar iedereen doet natuurlijk wat hij of zij wil.

aan de clubs en scooteristen die al wel hun scooters hebben aangemeld bedankt voor de steun !!

MR160 , je hebt gelijk hoor er zit inderdaad een fout in de aankondiging was mij nooit opgevallen .

www.whitewall.tk is ondertussen ook al gedeeltelijk aangepast , hieop vind je het inschrijfformulier voor je scooter , wie een stand wil met de club of om onderdelen te verkopen kan best mailen naar :

tim@lambretta-club-belgium.be

Link naar reactie

@king of the hill

als tegen dan mijn v50 terug gespoten is en in elkaar steekt, wil ik hem eventueel wel tentoonstellen.

indien 50cc's toegelaten zijn natuurlijk :)

groetjes, Cée.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...