Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Antwerp Customshow nr12


king of the hill

Aanbevolen berichten

... wederom een pluim voor de organisatie (Tim en Jurgen) !

zaal Schijnpoort is mooi geworden en de ideale locatie voor een dergelijk event

volgend jaar de 80's ?

Link naar reactie

Ben er 's middags gepasseerd, tijdens het middagslaapke van de kleine, daarna Planckendael, wat wil je met zo'n zon.

De kleine had daags ervoor al kunnen kijken naar al het moois aan de Zeppos.

Die sporthal geeft inderdaad een betere retro sfeer, beter dan den bunker (Bouwcenter alias Antwerp Expo).

Veel moois gezien, enkele echt indrukwekkende Lambretta's, GS'en, omgebouwde mengelwespen (vond "Rusty" wel een topperke), een gouden Hotrod en twee Duitse getunede scooters.

En ik ben een Metalplast blokskesspatlap rijker.

Volgend jaar zeker weer, bedankt aan de organisatoren, sponsoren en deelnemers.

Link naar reactie
wie heeft eigenlijk die lambretta gewonnen ?

G.S. van LCR. ;-)

Link naar reactie
@ Nero: In Antwerpen zeggen we 'het' schijnpoort ;)

Tja, in Antwerpen wordt er nogal veel gezegd wat niet blijkt te kloppen. Na de weg gevraagd te hebben belandde ik plots in "Klein Turkije" waar ze het blijkbaar belangrijker vinden om toch maar een richting aan te geven dan te zeggen dat ze het niet weten. Heb me daar wel kostelijk geamuseerd (alleen al het gebroken nederlands).:))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Lol :) Ge zult aan den andere kant van het schijnpoort hebben gezeten dan, of de buurt achter het sporpaleis (trouwens richting aangeven? Tis daar meestal ENKEL richting, dus das nie moeilijk). Altijd wel leuk daar!

Link naar reactie
Heb me daar wel kostelijk geamuseerd (alleen al het gebroken nederlands).:))

Zo amuseren wij ons ook even kostelijk als we in Brussel en omstreken de weg vragen (nog meer gebroken Nederlands, als ze het überhaupt al spreken). :-)

Alleen jammer dat het zo'n blitsbezoek was, we hebben ni echt kunnen bijpraten hé.

Link naar reactie

Was leuk,Zelfs voor een Zoontje van mijn Maat,8 Jaar oud,Hij verveelde zich niet,en vond het zelfs leuk...Bedankt organisatie!

Klein tasje met onderdelen kunnen kopen,en Dozi nog bedankt voor de V50 Benzinetank,

Kan die scoot van mijn Vriendin eindelijk naar de spuiter!!!

Komt wel goed met spruitstuk!!!

1300714360-660.gif

1300714427-840.gif

1300714548-840.gif

Groet,AJ & Kaar

Link naar reactie

Mannekes

Weet ook dat er volgens de legende in de 9de eeuw zelfs de Vikings HET Schijn kwamen opgevaren tot in Deurne!! Haha! TSchijn rules!

N

Link naar reactie

ben blij nog es in vespasfeer gesnoven te hebben...mmmm, lekker...

het zag er allemaal mooi uit in een aangename warme zaal...toffe mensen alemaal alsook de vele standen en mensen daarachter

een dikke pluim voor de organisatie...

bedankt francis voor de aangename geluidsgolven

toch wel de grote nero niet gezien zekers...toeme toch !!!

Link naar reactie

bedankt aan alle clubs en verkopers die hebben deelgenomen aan de beurs !!

zonder jullie inbreng is er geen show , thanks !!

bedankt aan de twee dj's van dienst die ons heel de dag van muziek hebben voorzien , merci Bart & Frans

bedankt aan Lambretta Club Noord voor de ride out op zaterdag , much appreciated cheers

en last but not least bedankt aan alle bezoekers , ik hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad in Antwerpen .

see ya

tim

Link naar reactie

LCB had meerdere scooters staan , maar ze stonden wegens omstandigheden ( thema 50jaren , LCN , mods , ...)beetje overal .

Dat maakt net de beurs leuk ! Maar inderdaad , volgend jaar mogen er nog ne hoop scooters bijkomen .

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...