janjuleke138 Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Het zal wel zijn! In het begin wat raar, maar schakelen aan het stuur wordt al snel een 2de natuur. Niet twijfelen, dan hebt ge tenminste iets te doen onder de baan. Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 8 augustus 2010 Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 trouwens in Italië worden de LML's onder het Piaggio logo verkocht kijk maar eens op de link (kweet nie meer hoe ge foto's moet posten :-/ ) daar sla je de bal helemaal mis. Ze worden juist gelijk hier voorzien van andere logo's door de eigenaar. En zijt gerust, er zijn er een heel pak die gewoon met de LML logo's rondrijden. Link naar reactie
EriX Geplaatst: 8 augustus 2010 Delen Geplaatst: 8 augustus 2010 Mijn PX disc Cameo van 2004 roestte terwijl ik er naar keek. :-( En constant problemen met elektriciteit (voornl. pinkers en achterlicht). Link naar reactie
wijlen vespista Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Dan doet elke Siciliaan dat blijkbaar want elke px disc die ik daar zag waar de duidelijke LML details op zichtbaar waren, waren voorzien van een Piaggio logo en werden verkocht bij de Piaggio dealer (hetgeen ik met m'n eigen ogen heb gezien trouwens)... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 9 augustus 2010 Delen Geplaatst: 9 augustus 2010 Dan doet elke Siciliaan dat blijkbaar want elke px disc die ik daar zag waar de duidelijke LML details op zichtbaar waren, waren voorzien van een Piaggio logo en werden verkocht bij de Piaggio dealer (hetgeen ik met m'n eigen ogen heb gezien trouwens)... Dat zijn daar dan ook maffiosi hé! ;-) Link naar reactie
silver px 125 Geplaatst: 17 augustus 2010 Delen Geplaatst: 17 augustus 2010 Dit is ook zo met al die nieuwe namaak Daxen waar Honda klevers opzitten.China brol. Link naar reactie
Ketje Geplaatst: 18 augustus 2010 Delen Geplaatst: 18 augustus 2010 Arcobaleno geproduceerd tss 1984 en 1999, joint-venture LML - Piaggio tss... .. jawel... 1984 en 1999... . waarschijnlijk toeval... Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 15 januari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 15 januari 2011 http://nl.kapaza.be/belgie/px-150cc-3699-euro-nieuw-53739585.htm hier bieden ze de nieuwe px al aan, met de prijzen. Link naar reactie
Joeri_1978 Geplaatst: 15 januari 2011 Delen Geplaatst: 15 januari 2011 Als ik het een half jaar vroeger had geweten had ik toch ook nog even gewacht ipv mijne LML te kopen...niet dat ik erover te klagen heb, maar toch... Link naar reactie
don corleone Geplaatst: 15 januari 2011 Delen Geplaatst: 15 januari 2011 @ joery1978 ...is wel 1400€ duurder... (= 56000 BEF) Link naar reactie
pkockx Geplaatst: 1 februari 2011 Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Zou een nieuwe 4-takt PX veel bedrijfszekerder zijn dan een 2-takt PX van 2006 ? Mijne GTV is gecrasht en in ben dus op zoek naar iets nieuws. Mijn probleem : ik ben absoluut geen mechanieker. Ik hou wel van de 'uitlaat' en het geluid van 2-takt. Link naar reactie
blen Geplaatst: 1 februari 2011 Delen Geplaatst: 1 februari 2011 4-takt PX? Dat is nieuw! Link naar reactie
vespadiverso Geplaatst: 1 februari 2011 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Zou een nieuwe 4-takt PX veel bedrijfszekerder zijn dan een 2-takt PX van 2006 ? Mijne GTV is gecrasht en in ben dus op zoek naar iets nieuws. Mijn probleem : ik ben absoluut geen mechanieker. Ik hou wel van de 'uitlaat' en het geluid van 2-takt. De nieuwe px is ook 2 takt. Link naar reactie
Chris Geplaatst: 1 februari 2011 Delen Geplaatst: 1 februari 2011 Er zijn 2 takten die al 50 jaar rondrijden. Qua bedrijfszekerheid kan dat tellen. Link naar reactie
bardi Geplaatst: 1 februari 2011 Delen Geplaatst: 1 februari 2011 @PKOCKX: Je bedoeld misschien de nieuwere LML 4takt? En wat Chris zegt schoot me ook direkt te binnen... Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 @ joery1978 ...is wel 1400€ duurder... (= 56000 BEF) Nettoprijs van de 125cc is 3200€. Hoe kom je dan aan die 1400? Link naar reactie
pkockx Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Bedankt voor de info Chris en Bardi. Ik ga voor een nieuwe PX dan. Als die idd maar rond de 3400 moet kosten vragen ze zotte prijzen voor PX-en van enkele jaren oud. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 ja, maar ik denk dat die PX-en van enkele jaren oud van beter kwaliteit zijn dan de nieuwe die eraan komen ! Link naar reactie
Il Paperino Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 ja, maar ik denk dat die PX-en van enkele jaren oud van beter kwaliteit zijn dan de nieuwe die eraan komen ! Joene, een beetje meer vertrouwen in de moderne nieuwere technologie hé ;-)) Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 als het uit Vietnam komt, never ever !!!!! Link naar reactie
fajes Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 heb jij geen ScootRS uitlaat op je Special? ik heb in alle geval, na een PX van '07 gehad te hebben, ook nog weinig vertrouwen in de kwaliteit!! :s Link naar reactie
Il Paperino Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Joene, 't zijn toch wel nieuwe en geen tweedehandse, ik dacht dat ge nochtans vertrouwen had in Lml die ook in Viëtnam wordt geassembleerd ? Link naar reactie
Joene Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 ... en ik heb ook een scootrs voor mijn ts :-) nu noem je wel het enige goeie dat uit vietnam komt (na hun eten) ;-) LML wordt in India gemaakt en ik was daar inderdaad in zijn totaliteit best tevreden over. Maar als je gewoon al de dikte van het staal bekijkt, dan weet je toch al genoeg Link naar reactie
EriX Geplaatst: 2 februari 2011 Delen Geplaatst: 2 februari 2011 Maar als je gewoon al de dikte van het staal bekijkt, dan weet je toch al genoeg Pfffttt, dat kan je ook zeggen van Italiaanse scooters. Vergelijk maar eens Vespa's van de jaren '50 - '60 - '70 - '80 - '90 met elkaar en je zal zien dat de dikte van het metaal ook enorm verschillend is. Ze zijn zelfs met de jaren meer en meer plastic gaan gebruiken. ;-) Ik ben al tevreden dat de PX en LML er zijn, want dat wil zeggen dat er nog lang onderdelen beschikbaar zullen zijn. Link naar reactie
Chris Geplaatst: 3 februari 2011 Delen Geplaatst: 3 februari 2011 als het uit Vietnam komt, never ever !!!!! Ik heb ooit eens iets gehad met een Vietnamese. Een 10 takt nu ik er aan terugdenk. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.