Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Splitbus Nation 2012


KaMa

Aanbevolen berichten

Er mogen er nog altijd meer bij, wij hebben nu 4 begeleiders dus er kunnen er nog een paar bij, wie zich geroepen voelt voor een toffe dag vol plezier en avontuur, afgesloten met een BBQ en een leuk aandenken aan die dag...aarzel dan niet en bel naar Jo op 0485 75 78 48

dit alles vind plaats het komende zaterdag dus het is nogal dringend

alvast bedankt

Link naar reactie

TOPdag en TOPorganisatie!!! Er zaten héél veel pareltjes tussen!!!

Met drie scooters en 1 Goldwing op de baan om zo'n 40 busjes en nog wat kevers te begeleiden. Fijne rit langs mooie rustige baantjes van Wachtebeke naar Hulst gereden. Veel positieve reacties gekregen omdat wij als wegkapiteins die mannen hebben geholpen.

Link naar reactie

Toen we terug op het domein Puyenbroeck aankwamen en aan het genieten waren van een aangeboden drankje en de BBQ zagen we nog een rood splitbusje met laadbak aankomen waar een wit-rode Vespa op stond! Ik heb er enorm van genoten en weer heel wat kennis opgedaan. De prijsklasse van zulke wagens qua aankoop, restauratie, etc. is wel hallucinant hoog!

Link naar reactie
Allij twas precies leuk :( ik zen nog juist men garage uitgeraakt vanmorgen en da was het dan :s

Verloren gereden in uw kot zekers? :)))

't zag er idd heel leuk uit maar 3 vespa's, was dat nie een beetje weinig voor zo'n karavaan in toom te houden?

Groetjes, nero.

Link naar reactie
't zag er idd heel leuk uit maar 3 vespa's, was dat nie een beetje weinig voor zo'n karavaan in toom te houden?

3 Vespa's en ene Goldwing hé. ;-)

Dat viel heel goed mee. Het voordeel was dat er niet van die idioten waren zoals op sommige Vespa-rondritten die de wegkapiteins niet doorlaten. De automobilisten respecteerden ons tenminste en het verliep dus heel vlotjes. De rondrit was ook zodanig goed gepland dat we niet om de vijf voet een kruispunt moesten afzetten.

Ze reden vooraan ook maar 40 tot 50km/u dus wij konden vlotjes de karavaan voorbij vlammen. :-)

Link naar reactie

Het was idd een topdag :) Organisatie om U tegen te zeggen en zeer vriendelijke mensen! Terwijl wij de meute wilde busjes begeleidden mochten mijn vrouw en oudste dochter meerijden in een busje rijden :) Vonden ze wel super :)

Het rijgedrag van de deelnemers was vlekkeloos zodat wij zonder problemen met ons vieren alles onder controle konden houden.

Nadien een bbq "Bien soigné" en een paar drankjes op de kkosten vd organisatie, super :)

Ook nog toffe mensen leren kennen, wat kan een mensen nog meer wensen ? ;-)

Link naar reactie

Al wat Erix en Tyrian zeggen klopt niet ;-)(ssst erix en tyrian volgend jaar staan daar anders 100 scooters en hebben wij geen bbq meer ;-) )

Neen even serieus,het was een zeer fijne dag met inderdaad een top organisatie.

Link naar reactie

Bij deze wil ik naam van heel onze crew jullie nog eens van harte bedanken voor de onvergetelijke dag!!

Jullie hebben van onze rondrit een denderend succes gemaakt!! Dus Gunter, Tyrian & Erix ...bedankt !!

Is leuk te lezen dat jullie ook een toffe dag eraan beleefd hebben, en hopelijk mogen we jullie weer verwachten in 2012 :) Toffe mannen jullie !!!

grtz

Crew-Splitbus Nation !!

Link naar reactie
  • 1 jaar later...
  • 3 weken later...
Hoi! Wanneer is de volgende meeting? Wil nog wel eens wegkapitein spelen met den Erix, was wel leuk :-)

Hallo Vespavrienden,

leuk dat jullie het al zelf opgevolgd hebben.

Maar idd onze volgende meeting zal doorgaan op 4-5 aug 2012.

En we zijn idd terug op zoek naar mensen met een vespa om onze rondrit te begeleiden.

Er wordt jullie weer een aandenken aangeboden en een gratis BBQ, en natuurlijk een leuke dag :)

Dus als jullie weer begeleider willen zijn, stuur me gerust een mailtje (info(at)splitbusnation.be)

Wij kijken er alvast naar uit.

Alvast bedankt op voorhand

groetjes Bart

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...