Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Splitbus Nation 2012


KaMa

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Bedankt voor de reacties, maar in België mogen wegkapiteins wel auto's begeleiden hoor ;)

Mag ik de mensen die effectief willen meerijden/meewerken vragen, om me een mailtje te sturen of een berichtje naar me te sturen als bevestiging.Zo is het ook makkelijker om wat extra info ivm de dag zelf door te geven.

Alvast bedankt

A5-Flyer_SBN2010_front.jpg

Splitbus Nation 2010

Link naar reactie

mja ik kan geen belofte maken, ik zou het heel graag meedoen, maar toen ik het voorlegde was het enthousiasme niet zo heel erg groot.

Vermits het hare verjaardag is, mag ze het dien ene keer wel voor het zeggen hebben ;)

Indien er verandering int spel is laat ik iets weten...

Link naar reactie

mja ik kan geen belofte maken, ik zou het heel graag meedoen, maar toen ik het voorlegde was het enthousiasme niet zo heel erg groot.

Vermits het hare verjaardag is, mag ze het dien ene keer wel voor het zeggen hebben ;)

Indien er verandering int spel is laat ik iets weten...

Link naar reactie
  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
Kom juist tot besluit dat ik dat weekend al ergens heen ben,valt samen met het Lustrum weekend van Squadra Veloce.

Verrek, goed dat je het zegt want ik wou ook naar dat Lustrum weekend gaan. Maar dit is eens iets anders en ben dus nog aan't twijfelen. Het moet niet altijd enkel scooterstuff zijn en ik heb wel een voorliefde voor die VW busjes.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...