Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Splitbus Nation 2012


KaMa

Aanbevolen berichten

Ik heb serieuze goesting om ook te komen, maar om wegkapitein te spelen, is het natuurlijk best met mijnen 300cc. Dat gaat natuurlijk redelijk uit de toon vallen tussen die stalen rossen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Ik heb serieuze goesting om ook te komen, maar om wegkapitein te spelen, is het natuurlijk best met mijnen 300cc. Dat gaat natuurlijk redelijk uit de toon vallen tussen die stalen rossen...

Je bent van harte welkom !

Met nog een maand te gaan voor ons evenement zijn wij nog op zoek naar enkele rijders, hoe meer zielen...

alvast bedankt

grtz

Link naar reactie

Ik ben net als Kama een medeorganisator van Splitbus Nation 2010.

We hebben 7 vesparijders nodig. Ik zie hier al positieve signalen van Gunter, Bluevespa, Xinia, Kevin069, Erix en Frutsab. Als die zouden 100% komen hebben we er nog eentje nodig.

De wet schrijft voor dat ik van de burgemeesters van de dorpen die we passeren een machtiging moet bekomen om een begeleide rondrit te mogen laten doorgaan.

Dat is op zich geen probleem maar daarvoor heb ik de naam, voornaam, adres en geboortedatum van die 7 begeleiders nodig. En dit vrij snel want de burgemeesters werken in de zomer niet snel meer.

Dus graag een mailtje met deze gegevens naar mij. Andere vesparijders mogen natuurlijk nog reageren!

Link naar reactie
Om hoe laat en waar( Domein Puyenbroeck te Wachtebeke) worden wij verwacht?

Heeft Jo dit jullie al laten weten? ik dacht 11.30u-12u maar ik vraag dit na...jullie worden verwacht op de camping van domein puyenbroeck, dit bevind zich tussen parking 1 en 2.

wij zijn echter nog steeds dringend op zoek naar mensen die ons hierbij willen helpen !!

grtz

Link naar reactie
wij zijn echter nog steeds dringend op zoek naar mensen die ons hierbij willen helpen !!

Ik heb net telefonisch bevestigd dat ik ook aanwezig zal zijn voor de begeleiding en de BBQ.

Link naar reactie

Total station?? Ik ken enkel Esso station als je konijnenpijp uitkomt...

Aiai mijn kruissnelheid is 100km/u :-) Ik kom met de PX200GS.

Goed dat we dan op tijd vertrekken. ;-)

Link naar reactie

ESSO is ondertussen Total geworden :)

Heb juist met Jo gebeld, is in orde. Nu heb ik blijkbaar gemist dat de Vespa's de begeleiding moesten doen...duh!(ik dacht dat ze oude scooters wilden op de meeting.)

Dus kom ik met de gtr, die gaat 110 :)))

Link naar reactie

Er mogen er nog altijd meer bij, wij hebben nu 4 begeleiders dus er kunnen er nog een paar bij, wie zich geroepen voelt voor een toffe dag vol plezier en avontuur, afgesloten met een BBQ en een leuk aandenken aan die dag...aarzel dan niet en bel naar Jo op 0485 75 78 48

dit alles vind plaats het komende zaterdag dus het is nogal dringend

alvast bedankt

@Tyrian thx voor de nieuwe aanmelding

@Erix,mijn mailtje dan gekregen ivm dat dossier?

grtz

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...