Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Splitbus Nation 2012


KaMa

Aanbevolen berichten

  • 4 maanden later...

Met nog 5 weken te gaan zijn wij nog steeds op zoek naar enkele enthousiaste vesparijders om onze rondrit te begeleiden.

Wij bieden jullie weer een leuke dag en als afsluiter een verzorgde bbq met de nodige consumpties, ook krijgen jullie een leuk aandenken aan ons evenement.

Wij kijken er al naar uit.

Alvast bedankt.

@JRJS: is het mogelijk me een mailtje te sturen indien je nog steeds met 2 wil begeleiden, want ik kan je zelf geen mailtje sturen.thx

info at splitbusnation punt be

Link naar reactie

Alvast bedankt voor de reacties!!

Wij hebben ongeveer een 7 tal begeleiders nodig.

Wij moeten echter hiervan bevestiging krijgen d.m.v een mailtje. Aangezien sommige gemeentebesturen de namen van de begeleiders willen weten om wettelijk in orde te zijn, ook voor onze verzekering etc.

Ik heb tot hiertoe al 3 personen gevonden die hebben bevestigd, waarvoor dank! (Frank, Tom & Jan)

Dus willen de mensen die ook willen meewerken me hiervan bevestiging geven.

info(at)splitbusnation.be

Alvast bedankt!!

grtz

Bart

Link naar reactie

Ik heb bij de vorige editie de rondrit mee gedaan als wegkapitein en dit was SUPER! Een aanrader voor wie eens wat anders wil dan enkel met van die moderne plastieke scooters op stap te zijn want dit zijn oldtimers en echte pareltjes.

Helaas kan ik er dit jaar niet bij zijn omdat ik tegen die tijd aan het revalideren ben van een mogelijke operatie (achillespees die maar blijft ontsteken), maar er zullen wel genoeg gegadigden zijn die de dagtripjes met een overvloed aan plastieke scooters ook meer dan beu zijn...

Link naar reactie

Ik kom normaal ook af. Heb nog eens een weekend vrij en als er niets tussenkomt...

Link naar reactie

Hallo vespavrienden,

bij deze nog eens een oproep aan de mensen die effectief willen meewerken.(singelee & cee?)

Kunnen jullie me een mailtje sturen met bevestiging, aangezien ik dringend de namen moet doorgeven.(info@splitbusnation.be)

Ik heb ondertussen 4 namen die bevestigd hebben (Jan,Tom,Chris,Frank)

Dus wees snel wij zoeken er nog 2-3. Deze keer komt er ook een bandje spelen tijdens de bbq ;)

wij kijken er alvast naar uit en bedanken iedereen al op voorhand die wil meewerken!!

@Erix: nog eens jammer dat je er niet bij kan zijn, en spoedig herstel, altijd welkom ;)

Splitbus Nation Crew

Bart

Link naar reactie

Mij mag je erop zetten.

Cee gaat je een mail sturen met de gegevens van hem en mij.

Link naar reactie
Mij mag je erop zetten.

Cee gaat je een mail sturen met de gegevens van hem en mij.

Merci!! deze heb ik intussen ontvangen & beantwoord.

Dit brengt het totaal op 7 vespa's wat ons voldoende lijkt, aangezien ze het vorige keer met 3 klaargespeeld hebben (+ ne goldwing) :)

Ik heb intussen de namen doorgegeven, alvast bedankt Frank, Thomas(Tom),Jan,Chris,Cedric,Gunter & Steve!!

Ik hou jullie op de hoogte via mail ;)

grtz

Bart

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Het was gisteren een leuk dagje. Af en toe wel serieus uit ons pijp moeten komen voor vanachter naar voor te rijden maar het is wel goed gelukt denk ik. Was een leuke bende. Zeker de moeite waart. Is een rit die ik me nog even ga herinneren, zeker de naar huis rit met Cee. Denk dat sommige mensen het lawaai van 2 opgevoerde smallframes wel wa minder vonden :-). Ging zeer vlotjes zonder echte pannes.

scaled.php?server=841&filename=foto2jqg.jpg&res=landing

scaled.php?server=835&filename=foto3kk.jpg&res=landing

scaled.php?server=40&filename=foto4nz.jpg&res=landing

scaled.php?server=607&filename=foto5vi.jpg&res=landing

Link naar reactie
Is een rit die ik me nog even ga herinneren

Een beetje geïnspireerd door de rat look busjes aldaar en dus maar eens onvrijwillig afgestapt met een klein 80 op den teller.

IMG0003-M.jpg

Oke maar laat dat de rest van de prachtige dag nu even niet bederven en mijn verslagje met filmpjes en busjes vinden jullie hier op onderstaande link

IMG0198-L.jpg

IMG0015-L.jpg

http://rusor.smugmug.com/Motorcycles/VESPA-2012/SPLIT-BUS-NATION-2012/24572378_NjFxJs#!i=2007155358&k=tvKRPGX

Link naar reactie

Hoi, Jongens bedankt voor medeleven. Ge ziet he die jaren ervaring helpen ook niet altijd en soms gaat het goed fout. Maar dan staat ge terug met uw voeten op de grond (in dit geval niet alleen met mijn voeten) Voor de rest op eerste zicht blijk ik toch niets te mankeren wat ik voor die val ook nog niet had. Enkel blauwe plekken en en kneuzingen met dank aan de degelijke motorvest en mijn lange jeansbroek. Uiteraard ook aan de handschoenen want die zijn goed opgeschuurd. De vest vertoont geen schade en de broek een gat in de achterzak. Waarschijnlijk zal langs daar ook het geld verdwijnen voor de reparatie. Dus persoonlijk valt het al bij al wel mee en zal snel enkel het financiële nog pijn doen

GRTS Danny

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...