Ga naar inhoud
Vespaforum.be

COBBLESOUL RUN 2 : 23/24/25 april


LE REVEREND

Aanbevolen berichten

weet er iemand hoe de uren ineen zitten voor zaterdag? Kom normaal enkel zaterdag met Felice. Om hoe laat begint de rondrit en hoeveel km is dat ongeveer?

Ga wel niet rijden naar daar om risico op brokken te vermijden, daar de primavera niet echt om te toeren is afgesteld :-). Zal met den berlingo vervoert worden en dan kan ik nog wat gereedschap meepakken.

Is dat vertrekpunt dicht bij dat circuit?

Link naar reactie

Ik veronderstel dat er zaterdagmiddag (tss 13h00 en 13h30) via de befaamde cobblestones (kinderkoppekes of kasseien) naar het circuit wordt gereden om je daar vervolgens wat uit te leven. Het circuit zelf is in Lezennes en ligt op een 15 à 20 min van de camping (17 km)!

Als ge het circuit al is wil bekijken, kan je is piepen op: http://users.telenet.be/hbvpix/Euh../Coke_Lezennes_Compilation_13mb.WMV

Link naar reactie

Kan ook zijn dat ze naar het circuit van Croix gaan wat volgens sommigen véél veiliger is aangezien in Lezennes alles door elkaar rijdt! Een Vespa in combinatie met een R1 zal niet echt door iedereen als veilig ervaard worden denk ik! Alhoewel ik denk eerlijk gezegd dat die dag het circuit is afgehuurd voor ons!

Kan er iemand uitsluitsel geven?

Link naar reactie

't Was weer een weekend(je) vol extremen...:)

Bij aankomst is de camping nog grotendeels verlaten:

cobblesoul2010002a.jpg

Na een nachtje "heavy soul" en bibberen in de tent...

cobblesoul2010010a.jpg

...is het tijd om te genieten op het terras van het ontbijtbuffet: frans brood met choco of confituur naar keuze.

cobblesoul2010018a.jpg

De plaatselijk frituuruitbater heeft dan ook snel de handen vol:

cobblesoul2010061a.jpg

De sfeer zit er snel in terwijl de vespa's blijven toestromen:

cobblesoul2010086a.jpg

Rond 15.00u is het tijd voor het vertrek naar het circuit. Dit jaar echter geen afspraak met de beruchte kasseistrook van "le carrefour de l'arbre".

Maar als de pitspoezen opduiken is dit minpuntje snel vergeten.

cobblesoul2010157a.jpg

Een van de hoofdrolspelers groet zijn publiek:

cobblesoul2010187a.jpg

Hier nog wat kiekjes van de "mindere" goden:

cobblesoul2010213a.jpg

cobblesoul2010358a.jpg

cobblesoul2010364a.jpg

Besluit: weer een zalig weekend beleefd, veel gelachen en gezeverd (en wat telt meer in het leven:) ).

Bedankt aan de organisatoren en meer dan waarschijnlijk tot volgend jaar!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Was idd een leuke dag. Ben wel enkel zaterdag geweest maar was zeker een geslaagde dag. Zon en scooters, een gelaagde combinatie. Waren wel "zware machines" bij op het circuit. Paar serieus snelle scooters.

Link naar reactie

Ne wijzen dag, da wel maar racen is een kunst en t is nie voor mij weggelegd... Frustrerend achter just dezelfde scooter rijden en gene cm dichter komen... :-))

Link naar reactie

TOP weekend!!! Ik heb met twee snelle Lambretta's op het circuit gereden en ik moet besluiten dat Vespa's voor geen meter vooruit gaan en helemaal niet zo baanvast zijn als de Lambretta's. Toen ik van het circuit kwam met de Lambretta stond ik te trillen van de adrenaline, wat ik dus helemaal niet had met mijn Vespa...

De enige Vespa's die wel goed doorvlamden waren de smallframes.

Link naar reactie
Ne wijzen dag, da wel maar racen is een kunst en t is nie voor mij weggelegd... Frustrerend achter just dezelfde scooter rijden en gene cm dichter komen... :-))

En dan hield ik me nog wat in om het spannend te houden.:))

Idd, de (getunede) Lammy's waren dit jaar "iets" te sterk. Maar zeg nu zelf, bij elke (rechtste) bocht met de kickstarter tegen het asfalt schuren, wat moet een mens méér hebben...:)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Merde, merde, als ik deze foto's...

Ik ben dus vrijdagmorgen vertrokken om 10u langs de E313 om rond twaalf uur af te spreken met Frank in antwerpen, nog geen 30 km verder viel mijn heel scooter uit...SHIT... Kickstarter werkt niet, geen versnellingen, wel compressie... jaja, dit is het dan... Dan mijn vespa 2 km naar de afrit geduwd. Daar is een kameraad me komen halen... Ik heb dus één foto van 't weekend: mijn scooter in panne:

28813_1314112290366_1157440956_30711388_5588557_n.jpg

Toen op de weg naar huis, zagen we een dodehoekongeval met vrachtwagen en fietser gebeuren... verschrikkelijk beeld was me dat... dit plaatste meteen allles in het juiste perspectief...

Link naar reactie

Ik wil MEEER foto's!!! en terug op den track :)

@ Bjorn: zwaar klote :( Bij mij was het ook bekanst van da. Aan Mechelen bougiekabel afgebroken. Algoed dat er nog nen telefoon bestaat, en mensen soms zo nog wa gerief over hebben liggen :)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...