Ga naar inhoud
Vespaforum.be

COBBLESOUL RUN 2 : 23/24/25 april


LE REVEREND

Aanbevolen berichten

miljaar miljaar,dat ik er dit jaar niet bij kon zijn.

volgend jaar zeker en dit hopelijk met mijn nieuw raceproject.

Gr nico

Link naar reactie

@Nico: 't zal tijd worden dat lammy's eens hun meerdere erkennen. :))

Groetjes, nero.

Een beetje échte tegenstanders zou eens geen kwaad kunnen... wordt een beetje voorspelbaar als ik ieder jaar weer die trofee krijg é...

Ik keek dit jaar echt uit naar een kat en muis spelletje met Hollow, maar die heeft al heel vroeg pech gekregen met zijn koppeling en forfait moeten geven.

Link naar reactie

@ Nero: kon je nu echt nie ne foto trekken waarin ik wat 'schever' hing? Nu lijkt het precies of ik reed gelijk nen toerist op da circuit. (ok, eigenlijk was da ook wel, zonder iets van bescherming en deftige voorrem)

Link naar reactie
Ik keek dit jaar echt uit naar een kat en muis spelletje met Hollow, maar die heeft al heel vroeg pech gekregen met zijn koppeling en forfait moeten geven.

Tja, het was dan ook een Vespa hé. :-)

Link naar reactie
@ Nero: kon je nu echt nie ne foto trekken waarin ik wat 'schever' hing? Nu lijkt het precies of ik reed gelijk nen toerist op da circuit. (ok, eigenlijk was da ook wel, zonder iets van bescherming en deftige voorrem)

hahaha zaleg!

Link naar reactie

ik ben tot juist op de parking vant circuit geraakt

bourage kapot, in drie stukken, één stuk ben ik kwijt

gevolg

compressieplaat naar de kl...

pinasco cilinder en piston naar de kl...

hopelijk kan ik nog wa recupereren

hoe het komt is me nog een raadsel

maar voor de rest, goeie zaterdag gehad, genoeg bier en de hamburger combiné zorgt voor twee dagen plezier

volgend jaar terug!

en nogmaals merci aan de depanneur!

Link naar reactie
ik ben tot juist op de parking vant circuit geraakt

bourage kapot, in drie stukken, één stuk ben ik kwijt

gevolg

compressieplaat naar de kl...

pinasco cilinder en piston naar de kl...

hopelijk kan ik nog wa recupereren

hoe het komt is me nog een raadsel

maar voor de rest, goeie zaterdag gehad, genoeg bier en de hamburger combiné zorgt voor twee dagen plezier

volgend jaar terug!

en nogmaals merci aan de depanneur!

Ik dacht 't wel... De laatste tijd verschillende zo'n dichtingen weten kapotgaan, blijkbaar is de kwaliteit sterk aan't achteruitgaan

Wa's er allemaal mis met je cilinder en piston? Als de beschadigingen aan de cilinder niet hoger komen dan de uitlaatpoort kan je d'er gewoon mee blijven rijden é...

Die compressieplaat, da's spijtig, maar een goeie reden om een reed valve te steken, dan ben je gelijk ook sneller dan Tom!

@Nero: Staan ik nergens op uw foto's? Tis precies of ik daar ni was. Ben mezelf nog nergens tegengekomen. Was misschien te snel om te fotograferen ;-)

Troost je, mij heeft Nero ook nie gefotografeerd, waarschijnlijk ging ik ook iets te snel voor zijn sluitertijd... :-D

Mijn vriendin heeft een paar foto's van je die al op FaceBook staan, stuur me eens je emailadres dat ik je ze kan doorsturen op grotere resolutie...

Link naar reactie

@ Speedracer, heb jij weeral gewonnen, pfff... had ik er geraakt dan had ik u zeker kunnen bijhouden, NOT :D

@ Nero: idd een rotdag, maar alé der zijn ergere dingen hoor. Jammer dat we nie hebben kunnen bijkletsen, is altijd een plezier met u!

@ Joene, heel handig ding. Ik had die net gekocht en er staan dus nu 60 km op: 30 km heen op scooter, 30 km terug in cammionette! :D

@ Bluevespa, idd verstandig in uw korte mouwkes...

Link naar reactie

@SPEEDRACER: 't was nipt maar toch...:)

cobblesoul2010309a.jpg

@Geert: scheef genoeg zo? :))

cobblesoul2010368acopie.jpg

@GLRODE: tegen da'k mijn fototoestel uitgepakt had zat gij al pastis te zuipen...:))

@WARRIEWAROE: nog erger dan voor een naakte schoonheid te staan en nie mogen... rijden.:))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

@ Blue: ge ziet er idd echt wel uit gelijk nen toerist op het circuit :)))

@ Hollow : echt pech gehad precies...:(

@ Warrie : Al die kl... vespa's hé...vallen allemaal uit elkaar! Ik ken anders wel ne goeie mekanieker ! :)

@ Glrode : Waart gij die grijze veeg niet op die 2de foto ???

Link naar reactie

@Nico: 't zal tijd worden dat lammy's eens hun meerdere erkennen. :))

Groetjes, nero.

Een beetje échte tegenstanders zou eens geen kwaad kunnen... wordt een beetje voorspelbaar als ik ieder jaar weer die trofee krijg é...

Ik keek dit jaar echt uit naar een kat en muis spelletje met Hollow, maar die heeft al heel vroeg pech gekregen met zijn koppeling en forfait moeten geven.

Waren dit geen échte tegenstanders?

imgp12531.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...