peetse Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 Tom stond met het zweet in zijn reet, dat weet ik :-) Onder andere u, Erix, hebben wij gedubbeld! hahaha Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 tja, met een zwaardere cilinder inhoud is dat ook niet zo moeilijk hé. Dan kan je ook moeilijk spreken over eerlijke concurrentie. Misschien een idee om de volgende keer te racen tegen dezelfde cc's... Link naar reactie
peetse Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 al bij al was't fun, meer cc's of niet. hun topsnelheid lag wel een pak hoger... Link naar reactie
EriX Geplaatst: 30 april 2010 Delen Geplaatst: 30 april 2010 Niet alleen de topsnelheid maar ook het optrekken en dat doet toch enorm veel als je uit een bocht komt want dat heb ik wel gemerkt toen ik met de lammy van Mike reed. :-) Het verschil was enorm in vergelijking met mijn standaard PX. Toen ik achteraf terug op mijn PX reed was het precies of ik ging niet meer vooruit. :-( Link naar reactie
Speedracer Geplaatst: 1 mei 2010 Delen Geplaatst: 1 mei 2010 @Nero, da bennekik nie! Da's Dries van Gent, een andere rode Lambretta... @Peetse, het zweet stond inderdaad in mijn reet! 't was zeker nie gemakkelijk... @Erix, cc's hebben er inderdaad weinig mee te maken, een T5 geeft een PX200 ook het nakijken op circuit... Ik kon Peetse pakken op vermogen en topsnelheid, maar hij kon me regelmatig terugpakken op fouten... de smeerlap! Werk die Lambretta vlug af en hou die PX voor als je Lambretta 'onderhoud' nodig heeft... Link naar reactie
nero Geplaatst: 1 mei 2010 Delen Geplaatst: 1 mei 2010 @Nero, da bennekik nie! Da's Dries van Gent, een andere rode Lambretta... Ik dacht al dat dienen mé ijzerdraad en ducktape aaneengehouden lammy nie van u was. Volgend jaar iedereen een rugnummer of verplicht rijden zonder helm... Werk die Lambretta vlug af en hou die PX voor als je Lambretta 'onderhoud' nodig heeft... Voor het dagelijks gebruik dus...) Groetjes, nero. Link naar reactie
bluevespa Geplaatst: 1 mei 2010 Delen Geplaatst: 1 mei 2010 Nice one, Nero Tis inderdaad misschien wel een idee om volgend jaar die 2 uurtjes circuit onder te verdelen in wa 'manches'. Ik merkte nu ook dat iedereen in het begin erop wou, en dat na een uurtje de helft al weg was. Door te gaan werken met 'klasses' denk ik dat er veel meer strijd en fun op het circuit gaat zijn. Link naar reactie
Hollow Geplaatst: 1 mei 2010 Delen Geplaatst: 1 mei 2010 Ben ik het volledig mee eens Maches in verschillende klasses en verschillende vermogens bij elkaar brengen ! Zo wordt niemand opgehouden en blijft het voor iedereen een uitdaging... Btw : Wat een KUT weer opeens Link naar reactie
Ronny Geplaatst: 2 mei 2010 Delen Geplaatst: 2 mei 2010 een kut ? mmmmmmmmmmmm lekker Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.