Ga naar inhoud
Vespaforum.be

COBBLESOUL RUN 2 : 23/24/25 april


LE REVEREND

Aanbevolen berichten

same program as usual: race track, cheap Jupiler, baraque à frites , top DJ's... and free aperitif ! ! !

23/24/25 april 2010

Base des 6 Bonniers - WILLEMS / FRANCE

flyer coming soon

email: cobblesoulrun@hotmail.fr

phone: François (Le révérend): +33671920437

Evenement: Scooterrun

Georganiseerd door: VOGELBEKDIER SKOOTER SQUAD and RGC

Lokatie: WILLEMS

post-3628-13769184967202.jpg

Link naar reactie

Je vais aussi faire mon possible de vous rejoindre ;) Je suis en train de préparer ma pk125 modifiée ;)

J'éspère vraiment qu'il fera beau et qu'il ne pleuvra pas!

Bonne merde avec l'organisation !

Felice

Link naar reactie

Trouwens aan wat voor een pogramma moeten we ons eigenlijk verwachten. Wat mij het meeste intresseert, wanneer is de trackday :P

En hoe gaan de meeste van jullie er naartoe ? De Vespa op een remorqueske en rustig naar daar of ? Die hard naar daar rijde :D

Hoor het graag :) En zeg me nu dat ik dit ook in het frans(met haar op) moet gaan vragen zodat de topic starter zelf kan antwoorden ;)

Link naar reactie

Als het is zoals de vorige jaren dan is er vrijdagavond een party, zaterdagmiddag een rondrit die richting circuit gaat, waar je je dan een uurtje (of was het nu 2 uur) kan uitleven en 's avonds terug een party. Zondag bekomen en terug richting huiswaarts.

Ik rijd daar meestal naartoe op de scooter (zoals veel anderen) want het is niet zo extreem ver hoor.

De topic starter verstaat ook wel een beetje Nederlands en anders zal zijn vriendin het wel vertalen (denk ik). ;-)

Link naar reactie

awel ik heb net wa fotokes gezien van vorig jaar, en kzien da wel zitten :) Scooters, camperen, bbq en bier drinken, das volledig mijn ding...

raceke meedoen zal er ni in zitte met een top van 76km/h :) maar de sfeerbeelden spreken mij wel aan :P

@felice, Ik rij daar sowieso op de vespa heen, das maar een 126 km... Ik ga misschien wel nog zonen pinasco tweepoorts zoeken om toch wat reserve te hebben.

grts

Link naar reactie

Ik twijfel nog Bart, hetgeen ik nu ben aant bouwen voor daar is mee op circuit te rijden is ni gemaakt om zo vele kilometers te maken :)

Het monster heet "LARGE-FRAME KILLER" :P En nee ni te letterlijk nemen, het kind moet ne naam hebbe :D

Link naar reactie

Khem ook de bedoeling om daar menne VNB terug in de prak te rijden, of misschien beter den LML pakken van die van ons :D

@Felice: kan zijn da ik met de camionette kom, omdat ik vrijdag nogal laat moet werken om dan nog met de scoot te vertrekken...Ik laat dan wel iets weten.

Link naar reactie

Maak maar dat je er bent ! Ik moet ook nog helemaal van "0" beginnen...mijn frame heb ik nauwelijks geplamuurd en in de primer gezet en er is nog werk aan spatbord en zijpannelen.

Motorisch heb ik net mijn carters gelijkgelegd en is mijn nieuwe "op maat uitlaat" volop in de maak, heb de conen reeds berekend en binnenkort laat ik ze rollen, waarna ik weer aan het lassen kan gaan :D De demper heb ik al wel in orde... En moet ook nog een grondplaat regelen voor de vespatronic...voor smallframe dan :(

Ik vermoed dat jij minder werk hebt ? So be there !! I dare you ! :)

En ik zit vast tot begin februari :( Pfff EXAMENS, wat een pest...

Groetjes Felice

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

hey Erwin,

ik kom wellicht mee, maar er is wat twijfel in de zaak, ik heb de deadline voor mijn thesis de week nadien, ik kan dus onmogelijk vertrekken als die nog ni af is... i'll let you know,

grts

(evt ga ik dan enkel zaterdag)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...