janjuleke138 Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 916 in the back? Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 2 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2010 He MR160 tja weinig tijd mmmm niet echt (you know why) maar ik geniet er gewoon van. Die projecten gaan me gewoon veel te snel en dat zit ik zonder wat ik dus niet wil. Heb nog een 200 PX blok liggen waar ik echt iets speciaals mee wil gaan doen of wellicht toch een keer een GS kopen. Die verfgevallen is balen maar het is gewoon lastig om hem helemaal strak te houden, de koffie staat nog te pruttelen he als je in de buurt bent!!!!! @AJ > Kijk altijd handig van die mensen die ooit ene FB hebben aangepakt, thanks! @ > Janjuleke. Het is een 748. Toen ik hem 7 jaar geleden kocht wou men mij wel een 916 verkopen maar vond de 748 toen toch fijner rijden. Link naar reactie
SCALLE1969 Geplaatst: 2 november 2010 Delen Geplaatst: 2 november 2010 lekker strak mooi werk vesappa Link naar reactie
toine55 Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 Hoi Jeroen. Bedankt voor de prijzen, heb ik tenminste richtlijnen voor de kosten. Ik had al een reply op jouw reactie gegeven, maar daar niets op gehoord. Link naar reactie
Laurus Geplaatst: 5 november 2010 Delen Geplaatst: 5 november 2010 He MR160 tja weinig tijd mmmm niet echt (you know why) maar ik geniet er gewoon van. Die projecten gaan me gewoon veel te snel en dat zit ik zonder wat ik dus niet wil. Heb nog een 200 PX blok liggen waar ik echt iets speciaals mee wil gaan doen of wellicht toch een keer een GS kopen. Als je het goed wilt doen moet je zeker voor een Faro Basso gewoon lekker de tijd nemen! Zit allemaal toch net wat lastiger in mekaar dan een largeframe! Ziet er al goed uit! Misschien een combi van dat P-blok en een GS;) Helaas liggen de GS'en ook niet echt meer voor het oprapen... Link naar reactie
nero Geplaatst: 7 november 2010 Delen Geplaatst: 7 november 2010 De stippellijnen en de "zwarte pijlen" zijn idd de aarding. Normaal moet je met deze contact maken met het metaal van het chasis. Groetjes, nero. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 7 november 2010 Delen Geplaatst: 7 november 2010 Bij het achterlicht maak je contact met het chassis dmv één van de bevestigingsbouten Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2010 @ Nero en tyrian bedankt voor de hulp! Weten jullie toevallig ook of dat pompknopje naast de vlotterkamer dient Om de benzine in de carb te pompen als deze compleet leeg is? Vespappa Link naar reactie
AJ Geplaatst: 10 november 2010 Delen Geplaatst: 10 november 2010 Hoi,Vespappa Grootste ellende komt nog!,,, Stuur schakelaar aansluiten,bij mij was de kabelboom boven net even te kort... Was ook de reden dat ik er klaar mee was,(Weet het ben geen volhouder), Toen het net een beetje knap zat,Brak het schakel gebeuren in het Linker handvat,Toen heb ik haar maar weg gedaan...(Heb toch wel beetje spijt van)... Dus als het dadelijk beetje tegen zit,even rust nemen,en dan weer verder... Maar je gaat lekker, Succes,en Groet, AJ&Kaar... Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 10 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 10 november 2010 @MR160 dank!!!! Hi AJ~! Waar had je die kabelboom dan vandaan en ben je er daarna helemaal niet meer mee bezig geweest? Ben er nog niet aan toegekomen om die schakelaar aan te sluiten maar hoop wat meer geluk te hebben. Het gas van de Faro Basso zit wel apart in elkaar?? Is het de bedoeling om de gaskabel in dat hulsje te monteren en met een lik vet in de uitsparing van het stuuromhulsel te plaatsen (??? Volgt iemand mij nog ????) GruB! Link naar reactie
nero Geplaatst: 10 november 2010 Delen Geplaatst: 10 november 2010 Klopt opnieuw! Het eindstukje in de verbreding mikken en naarmate je de gashendel draait wordt het kabeleinde verder van het licht weg getrokken. Groetjes, nero. Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 10 november 2010 Delen Geplaatst: 10 november 2010 Met die gashendel ga je ook nog afzien )))) maar zit wel knap in elkaar als je het goed bekijkt. De aansluiting in de schakelaar moet bij mij ook nog gebeuren...heb nog niemand gevonden die dit kan (ik alvast niet er zou maar wat gesmolten plastiek overschieten) Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2010 @Nero Bedankt voor de bevestiging! En Tyrian ik blijf positief gestemd en hoop dat ik iets meer geluk/geduld/mazzel heb :-) Er dient zich een volgend item aan: Hoe krijg ik de bougiekabel fatsoenlijk en op de liefst originele manier vast in de bakelieten "contact plug" zodat de boel niet los trilt stil valt... De foto is scheef geplaatst helaas. Iemand? Link naar reactie
renoretro Geplaatst: 12 november 2010 Delen Geplaatst: 12 november 2010 Hey, zo te zien ontbreekt er een stuk op uw bakelieten onderdeel voor uw bougiekabel. Je hebt nog een bakelieten moer nodig met daarin een conisch rubber die dan zo de kabel opspant. Vgr nico Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 12 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 12 november 2010 Hallo Nico! Die had ik wel alleen begreep de werking van het rubber nog niet. Dus rubber om kabel en moer erop en dan einden contact laten maken plus de moer vast draaien zeg maar? Thanks! Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 12 november 2010 Delen Geplaatst: 12 november 2010 Hallo Nico! Die had ik wel alleen begreep de werking van het rubber nog niet. Dus rubber om kabel en moer erop en dan einden contact laten maken plus de moer vast draaien zeg maar?Thanks! Eerst moer rond kabel, dan rubber en dan alles aandraaien Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Ha helaas was rubber finaal uitgedroogd en nu gescheurd dus nu een andere optie zoeken! Kan ik een B8HS bougie in mijn FB draaien? Link naar reactie
nero Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Een B6HS zal beter rijden voor een FB. Groetjes, nero. Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 17 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 november 2010 Top Nero! Zou je wanneer je tijd hebt nog even naar mijn mail willen kijken? Link naar reactie
nero Geplaatst: 17 november 2010 Delen Geplaatst: 17 november 2010 Heb gekeken en geantwoord.) Groetjes, nero. Link naar reactie
Vespappa Geplaatst: 18 november 2010 Auteur Delen Geplaatst: 18 november 2010 Goedenavond allen! Ik ben bezig met het monteren van het stuur. Nu vraag ik mij af of het mogelijk is om een gewone kabelstopper te gebruiken op onderstaande systeem? In het werkplaatshandboek staat namelijk zal er een smal kokertje om de gaskabel is gesoldeerd (neem ik aan) Excuses voor de slechte foto. Vespappa Link naar reactie
roufio Geplaatst: 19 november 2010 Delen Geplaatst: 19 november 2010 daar bestaat een speciaal gaskabeltje voor ze eentje die conisch is Link naar reactie
AJ Geplaatst: 19 november 2010 Delen Geplaatst: 19 november 2010 Hoi, Of een "Normale" beetje afvijlen,Kan ook... Groet,AJ Link naar reactie
Tyrian Geplaatst: 19 november 2010 Delen Geplaatst: 19 november 2010 heb mijn kabeltje bij lambrettafinder gehaald. Past perfect in cilindertje...wil er wel eentje gaan halen voor jou en opsturen als je wil... Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.