Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Faro Basso restauratie


Vespappa

Aanbevolen berichten

Ja echt wel! Helaas is de spuiter niet bereid om al teveel te doen met deze temperaturen (hij doet het in de avonduren erbij)

Rijden jullie allemaal wel een beetje met dit weer?

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Hierbij de eerste resultaten van het spuiten. Het duurde ongeveer 2,5 maand dus ben blij de eerste delen in huis te hebben. Helaas was het frame niet naar mijn wens net zoals een aantal andere delen. Deze liggen nog bij de spuiter en hoop dat dit volgende week klaar is.

De lak is origineel en komt van Vespaclassicparts.be.

1283333665-560.jpg

1283333665-571.jpg

1283333665-572.jpg

1283333665-573.jpg

Link naar reactie
@Vespappa: Waar heb je je spullen laten chromeren/verzinken?

groetjes

Hi Sphinx, sorry hier in het Noorden van het land zit een verchomer(tje) die dit heeft gedaan. Als je het adres wilt mail ik je wel ok.

Link naar reactie

Mooi; lekker gevoel hé.Wel opletten als je uw rempedaal terugplaatst, ik zie dat het asje meegespoten is., eerst voorzichtig de verf verwijderen en opletten dat er geen verf meeafspringt, ik heb er eest een sneetje ingegeven met een cuttermesje.Mooi kleurtje

Link naar reactie

Hai,Mooi man...Super kleur

En nu begint de ellende,Kabels,Stroom draden ect.(Vond ik het moeilijkste)

Veel succes en laat Haar niet van je WorkMate af knallen,

Doet uw motor het al? Zelf in elkaar gezet?

Sterkte, AJ

Link naar reactie

@ AJ> Ja slim laat ik de FB maar even met lijmklemmen vastzetten voordat de good old workmate gaat kantelen.

Het blok heb ik zelf uit en in elkaar gezet om alles te vernieuwen. Het blok heb ik nog niet getest. Hoe

staat het met jou Vespa's of ben je inmiddels door de verkoop heen? ;-)

@ Pietjah> Ik blijf foto's posten maar vermaak me nu nog even met alle kabels. Kon nog wel eens lastig worden!

Link naar reactie

Hoi,Heb er nog 2,doe ik rustig aan mee,

Heb met het mooie weer meer plezier met het rijden van me GTS 300

Komt van de winter wel weer...

Groet,

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Hi! Ben net terug van vakantie dus even bijwerken...

@2T Super heb je wat foto's van je bezigheden? Kleur komt van Vespaparts Belgie. Succes

@AJ Kom net terug van Kreta. De barman reed op een witte GTS (super) wel een vet ding zeg!

Vespappa

Link naar reactie

Hi Allen, ik loop tegen een kleine onduidelijkheid aan. Mijn beenschild heeft twee gaatjes voor de klinknagels om het Vespa logo mee vast te zetten. Nu had ik zonder te kijken een passend VN logo besteld (dacht ik) alleen kom ik er nu achter dat hiervoor veel meer klinknagels gezet moeten worden.

Welk Vespa logo zou ik wel moeten hebben??

1286009161-880.jpg

Originaliteit komt op de eerste plek dus was niet van plan om er gaatjes bij te boren :- )

Link naar reactie

Hoi,Vpapa

Leuk dat je weer verder gaat met posten,Ik ook weer begonnen,Met,Px,V50 en de Spaanse,

Vandaag in Rijen geweest,heb nu alles voor het blokje,

Als mijn vriendin zin heeft zal ze wel een Topic gaan maken met foto's ik kan dat niet zo...

Hoi,Laurus,leuk je keer in het gezien te hebben,

Groet, AJ

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...