Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Je ziet dat we het kunnen, al gaat de grootste verdienste naar Marc. Allen samen en dan kunnen we weer 11 maand op mekaars kap zitten.

Slaapwel vespisten, Pieter

P.S. de link naar stubru zou ik wel proberen, zal beter verkopen. Anders is het nu wel tijdloos, al was dit niet de bedoeling. Of we vragen Stubru de nodige kleine Stubru logootjes die we erbij geven. Moet lukken.

Link naar reactie

Is met snijmachine voor zover ik weet, maar de grote vellen moeten wel geknipt. Soit, ik weet de details er niet van, zal em morgen es bellen.

Ik had zonet nog een ander idee eigenlijk. Waarom niet inspelen op wat veel mensen willen als ze een schone vespa zien? Achterop taxiritje klinkt goed, maar 99% van de mensen is al ruimschoots content om gewoon op "nen echte vespa" te zitten. Fotootje erbij, net echt...

Concept is eigenlijk vrij simpel. Ge maakt een standje op een drukbezochte plek, verzamel enkele schone wespkes, beetje reclame van stubru enzo op de achtergrond, ...

De mensen kunnen dan (in ruil voor de nodige centjes off course) even plaatsnemen op een vespa naar keuze voor een snel polaroid fotootje oid. Super simpel, maar ik denk dat ge er meer mensen voor warm krijgt dan ne gewone sticker.

Haalbaar toch?

Link naar reactie

@MGent - fantastisch ontwerp en deze opmerking is dan ook goed bedoeld - ik ken immers nx van logo's ontwerpen op de pc

is het niet mogelijk om het effectieve item waar het bij deze actie om draait - het muskietennet - te integreren in de aanval van de muggen en het stoppen ervan door de wesp ? - de link kan zo nog sneller gelegd worden door degenen die een sticker op 't oog hebben

grts frutsab

Link naar reactie

Ondertussen (01/12) hebben we de vespactie geregistreerd bij het Vlaamse Rode kruis.

Concreet betekent dit dat het nu mogelijk is om een fiscaal attest te verkrijgen voor stortingen boven de 30 euro.

Geld dient te worden gestort op rekening 000-0006566-67 en als mededeling dient er op te komen #16061259678818#

Op deze manier kunnen we uiteindelijk te weten komen hoeveel er is gestort en wat de totale opbrengst was van onze actie.

Link naar reactie

Hoi,

Is deze actie al geregistreerd bij Stubru, wil ook wat promo materiaal hé. Ze zullen het geweten hebben op de wekelijkse markt in Mechelen. Ook nog een paar vrijwilligers (liefst heel wat) met Wespje gevraagd. Dacht ons gewoon mooi op te stellen. Een vlag van Stubru en wat muziek. en go go gooooo...

De markt is steeds op zatermorgen, datum te beslissen als de stickers beschikbaar zijn.

opnieuw een initiatief van VCC Mechelen, de enige in 't stad :-)

P.S. VCC zorgt voor een koffiekoek en koffie, en misschien een pintje achteraf

Link naar reactie

Deze actie is zoals het moet, geregistreerd bij het Vlaamse rode kruis. Daar heeft stubru niets mee te maken of te zien. Het rode kruis zorgt voor verzameling centen, en heeft ons daarom een registratienummer gegeven. Dat nummer houdt onze centen van waar ze ook komen in een pot. Maar kan mensen wel aan een fiscaal attest helpen, wat wij niet kunnen. Aan de hand van dat nummer kunnen we dan een speciale cheque deponeren in de bus van het glazen huis met onze opbrengst er op en een plaat welke we willen aanvragen.

Bedoeling is om de sticker zo snel mogelijk in productie te laten gaan en dat deze bij acties dan verkocht worden aan de prijs van 5 euro. 500 stickers kan ons dan 2500 euro opleveren. 2500 euro betekent 500 mallarianetten !!!! Bedrijven of mensen die een attest willen kunnen storten met onze gegevens.

Maak dus clubsponsors warm voor een storting etc etc ect.

Link naar reactie

Wij gaan zorgen dat de stickers gedrukt worden, deze verdelen naar wie wil verkopen. Niemand hoeft iets te kopen. We hebben een sponsor die de druk betaald. We willen wel dat de stickers verkocht worden/geraken. het hoeven ook geen clubs te zijn, een aantal vespisten welke zich willen inzetten in groep zijn ook welkom. Elke euro waar hij ook maar van komt telt mee.

Link naar reactie

Bij deze pleidooi om fluovestjes te maken die de deelnemers aan de rit op 20 dec. VERPLICHT moeten dragen. Indien vestje + print ongeveer 10 euro kost (???), kunnen deze verkocht worden voor 20 euro. Met een minimum aan 50 deelnemers, minstens een winst van 500 euro (en het zicht van zoveel vespisten in fluo jasjes zal het lokale Hell's Angels Chapter bleek doen uitslaan).

En zij die niet kunnen komen op 20 dec. kunnen eventueel ook fluo bestellen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...