Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa for Life


mgent

Aanbevolen berichten

Vergeet nie dat stickers enzo wel geld kosten en dat iemand alles zal moeten voorschieten. En wat met den overschot?

Wieweet kunnen de vespaclubs ze niet samen bestellen en ze in hun club verkopen op de clubavond. Dan kunnen ons mannen die naar alle clubs willen rijden al een schoon centje gaan ophalen.

Wie de vespisten wil sponsoren per km (al ja het maar €0,10/km) mag dat ook altijd laten weten.

Link naar reactie

als ik het zo een beetje uitreken uit mijn hoofd dan zal het +-400km zijn. Van gent richting kust > antwerpen > kempen > limburg > leuven > aalst > roeselare > leieland > gent! Dus al wie wil sponseren, laat maar horen, hoe meer hoe beter voor Music For Life

Link naar reactie

concreet :

1. De boterhammen van foorteefje zie ik zitten, zal nodig zijn. misschien ook een drankje voorzien of een soepeken.

2. Wie kan er een logo ontwerpen, ik ben niet zo straf met dit soort programma's

3. Aan de kalender zijn ze bezig had ik begrepen.

4. Wie laat de stickers en de rest drukken

5. financiering ? Indien er tekorten zijn kunnen we dat misschien betalen met de opbrengst v/d vespaforummeeting (dan wel afkomen hé).

Ik wil met een paar mensen uit de buurt van Mechelen de winkelstraat en de verwarmde terraskes :-) eens aanpakken.

Gtn Pieter

Link naar reactie

@Pieter1: De soep en drank zijn te verkrijgen in ons lokaal (Punt van vertrek) We kunnen die mensen nu nie gaan voorbijlopen en hun inkomen afpakken e. Alhoewel ze ook eten verkopen, zullen de boterhammen (na bespreking met de eigenaar en de club) waarschijnlijk geen probleem zijn.

En die stickers moet ook wel lukken hé. Desnoods 200 per club, da zou al een schoon centje opleveren e! :-)

Vespa VS Mug 1-0 Hihihi..

Link naar reactie

@foorteefje,

De VCC Mechelen (vespa curry club) kent maar één lid. Moest het nodig zijn kan ik mijn scoot met tweehonderd stickers wel samenhouden. :-)

Van de soep en drank kan ik begrijpen, maar hun omzet gaat ook omhoog hé. Maar ik begrijp het wel.

@Nero, Sis wil desnoods eens speciaal uit haar bedje kruipen. Toch voor de Nero, al vindt ze het jammer dat het ook een janet is, ze zit daar al zeven dagen samen met Sam.

Gtz Pieter

Link naar reactie

M'n schoonbroer heeft een eigen zaak in stickers, spandoeken, belettering en alle andere soort printwerk. Als ik een beetje ga helpen snijden, en eventueel met een logo'tje ofzo moet er ongetwijfeld een goeie deal qua prijs kunnen gemaakt worden.

Maar nu nog een leuk logo idd...dat zal wel het moeilijkste zijn.

Ik dacht aan iets cartoon-achtigs, waarbij een wesp een mug afmaakt op een grappige manier. Moet simpel zijn, met duidelijke boodschap lijkt me zo...

Link naar reactie

@MGENT, waaawwww...nog een logootje van Stubru op de wespevleugel ofzo en dit wordt een knaller en binnen twintig jaar een collector's item. Ben onder de indruk..

Er zijn ook nog altijd mensen die stickers verzamelen, dus op Kapaza en e-bay kan dat wel vonken geven. Bravo jong...

@Bleuvespa, dit dacht ik ook op die kasseitjes, al is de idee goed.

Link naar reactie

Ik vind hem eigenlijk mooi en sober hoe het logo is. Wel een tof mugje NIK daarnietvan. Wel nog een link met stubru en we zijn er. misschien nog wat geel in de buitenste rand, dan valt hij iets meer op, op donkere Vespa's en auto's en ...

Gewoon een tipke hé...dit zal verkopen.

Link naar reactie

Prachtig!

Bedankt Marc. Je bespaart me een (paar) slapeloze nachten.

Morgen bekijken we de grootte, en het aantal.

Als er mensen zijn die al t'een of t'ander willen bestellen, laat maar horen!

Dit wordt een voltreffer, ik voel het aan mijn water...:)

Nogmaals bedankt iedereen voor het meedenken en de hulp!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...