Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Joene's new old Lambretta


Joene

Aanbevolen berichten

Mijn nieuwe aanwinst is er ;-) een Lambretta LI 125 Special van 1966 dans son jus !

lis01.png

lis02.png

lis03.png

original paint , original keys, starts and rides, complete, a really good condition italian import, and getting hard to find now in this condition

Foto's zijn nog van vorige eigenaar. De scooter gaat eerst nog even naar Sam (lambrettafinder.com) voor een technisch nazicht, nieuwe bandjes, nieuw zadelovertrek, nieuwe handvaten en nog wat kleine prullerijen ;-)

Link naar reactie

schonen aankoop

heb zo'n beetje al de foto's goed bekeken en zie inderdaad al hetgeen ge vermeld - enkel die "jus" vind ik ni - hopelijk voor jou dat ge der ni mee in de jus geraakt ...

ik sta TOON-77 echter bij - ge hebt officieel via het forum verkondigd dat deze scoot voor uw madam was - en da heeft iedereen gelezen !

da gaat u dus serieus wa pinten kosten wanneer ge nu met deze gaat rondtuffen en uw madam weer achetrop gaat laten zitten ;-)

desondanks - proficiat en veel succes/rijplezier gewenst

toffe grts frutsab

Link naar reactie

@Joene: Als je bij Sam komt, kun je mijn 125 Special ook zien staan. De mijne was ongeveer in dezelfde staat voor de restauratie, enkel in niet original paint en zonder original keys.

Link naar reactie

@ frutsab en toon-77: toch altijd een goed excuus te zeggen dat ie voor het vrouwtje is hé ;-)

ze zal er wel mee rijden en als ze even geen goesting heeft mag ik er toch wel mee rijden zeker ?

@ moon: ah, ik zal er eens op letten dan. wisselen ? ;-)

Link naar reactie
@ Joene Mooie originele Lammy en veel rijplezier toegewenst. Hopelijk ga je niet voor een full-resto maar voor de ratlook. ;-)

Thx :-) voor ne full-resto had ik die wel van Loom gekocht (bangelijke Special heeft die gast)

ratlook indeed => eerst gewoon technisch nakijken, in orde zetten en rijden

begin volgend jaar revisie van de motor met upgrade naar 12v en GP-krukas zodat ik er eventueel later nog een kit kan op zetten.

kmoe zien da'k bij een volgende rit de Fajes kan bijhouden met zijne Rapido EN da'k onze voorzitter zijne Servetta 200 kan afdrogen ;-)

Link naar reactie

kmoe zien da'k bij een volgende rit de Fajes kan bijhouden met zijne Rapido EN da'k onze voorzitter zijne Servetta 200 kan afdrogen ;-)

Bestel dan maar gelijk een kit met die krukas, je zal ze nodig hebben...

Link naar reactie

@Joene: bedankt voor het compliment,en dan is hem nog niet helemaal af. Het is daarom dat hij bij Sam staat, die gaat hem verder afwerken,wegens tijdsgebrek van mijn kant.

En voor alle duidelijkheid hij staat(nog)niet te koop.

Streefdatum: 27 september opendeurdag Lambrettafinder.

Link naar reactie
@joene :da's een serieus veeleisend vrouwmens waarvoor da jij die lambretta hebt gekocht ...

ken jij er die niet veeleisend zijn dan ?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...