Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Joene's new old Lambretta


Joene

Aanbevolen berichten

ge kunt ook een volledige vijzenset kopen. ik heb bij mijn Li ook alle vijzen van het bodywork vervangen. aangezien dat ge dat er af en toe wel eens moet afhalen om ergens aan te prullen is dat wel handig dat er overal nieuwe vijzen in zitten.

oh ja, moest je een standaard SIL blok kopen, ik heb de volledige 'beginnerset' liggen. zijnde carbu, uitlaat, u-bend, luchtfilter, enz...

Link naar reactie
ge kunt ook een volledige vijzenset kopen. ik heb bij mijn Li ook alle vijzen van het bodywork vervangen. aangezien dat ge dat er af en toe wel eens moet afhalen om ergens aan te prullen is dat wel handig dat er overal nieuwe vijzen in zitten.

oh ja, moest je een standaard SIL blok kopen, ik heb de volledige 'beginnerset' liggen. zijnde carbu, uitlaat, u-bend, luchtfilter, enz...

Hey fajes, bedankt voor de tip ! ben idd van plan om alle vijzen te vernieuwen en MET bogmoeren, de rubbers ga ik gelijk ook overal mee vervangen :-)

heb alles :-) SIL blok heb ik al, behalve nog de rear hub en zoek een goede uitlaat (fresco of clubman => twijfel nog een beetje)

Link naar reactie

je kan die set bij SCK kopen en op ebay.de en als ik voor een uitlaat moet kiezen, geef mij dan de Fresco maar. een Clubman behoudt dan wel de oldie look maar klinkt als een hoop stenen in een koekendoos van Delacre!!

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

ik heb een brommer bijgekocht, deze LI150 S2 van 1961 in o-lak, ik ga hem volledig standaard laten

alles werkt en ze rijdt zalig :-)

lammieli200001.jpg

lammieli200002.jpg

lammieli200004.jpg

ohja, het sleuteltje van de toolbox was er niet bij en deze is op slot, is zo'n sleutel bij te maken adhv een code ofzo ? of ben ik verplicht om eventueel een nieuw slotje te steken ?

Link naar reactie

sleutels kan je laten maken dmv dat nummertje van 3 cijfers dat erop staat, kan ook voor het stuurslot.

je kan dit laten doen via Jem Booth in UK.

knappe scoot trouwens.

Link naar reactie

Mooi ding, Belgische scooter?

Link naar reactie

@Sindo, ja vanaf augustus :-)

@Fajes, bedankt voor de tip

@Moon, NL scooter

@Nero, ze heeft er nog niet mee gereden maar ze vind hem wel top :-)

Link naar reactie
  • 4 weken later...

afgelopen zondag mijn toolbox open gekregen, er stak een oude vod in en een oud verduurd lederen tasje met fietstools ;-(

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...