Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik word gepest op het forum


Gette

Aanbevolen berichten

@guzzike are you talking to me?

ik spreek naar niemand persoonlijk,nooit gedaan en zal het ook nooit doen ,voel mij daar te goed voor,pesten is een gewoonte om zijn eigen zwakheden weg te moffelen,en gebeurt in groep meestal,het stoer doen,haantjes gedrag noemen ze dat bij ons

Link naar reactie

Quick, voor zo'nen ouwe mod te zijn slaagde nagels met koppen! maar de tijd dat dit een beperkte groep was met veel bekenden is wel verdwenen sinds de Vespa niet enkel meer een hobby is maar een dagdagelijks vervoermiddel.

Link naar reactie

vespa was van oorsprong geen hobbie, maar noodzaak voor veel italianen en goedkoop, dat ist de dag van vandaag niet meer het geval, zekers niet goedkoop ,op twee wielen leven is een levenswijze waar ik graag aan deel neem, zijn bevoorbeeld gisteren boodschappen gaan doen, met twee schooters samen,met pak en zak gaat het ook,zelfs zeer goed,als regent nie in den auto springen zoals zoo velen die luid roepen, maar door rijden,mits beetje aanpassen goe te doen, bij ons hier komt er niks met vier wielen binnen is onze kueze om zoo te leven, velen spotten met anderen maar gaan dan met de wagen rijden,ben ooit ergens naar toe geweest waar het over vespa ging en was den enige met de vespa in rot weer is spijtig ,en stoer doen dient tot niks

Link naar reactie

och ieder doet me zene scooter wat hij wilt , ge hebt hem trouwens zelf betaald en niemand hoeft eigenlijk te vertellen wat ge der mee moet doen .

Voila , dit gezegd zijnde rijdt ik nu me mene Scooter naart werk.

Ps : die gast op die scooter hierboven is Skinhead en gene Mod ( zie maar eens naar zen botinnekes )

Link naar reactie

@ knifeman: in de jaren 60tig had ge ook al Skinheads , deze hadden zich afgescheurd van de Mod scene en sommige daarvan reden ook op scooters rond.Nee ge moet gene skinhead zijn om docter martins te dragen , maar volgens mij is dit er wel ene.

Link naar reactie

dat is zekers oud,maar kijk eens naar de geschiedenis van vespa en waar hij echt voor gemaakt is, was na de tweede wereldoorlog geen italiaan meer die hem ne auto kon permiteren bij het gewone volk,dus zijn ze betaalbare vespas beginnen maken om weer mobil te kunnen zijn op een goedkope manier,dat was de echte bedoeling achter vespa en niks anders,dagelijks vervoer mogelijk maken voor iedereen

Link naar reactie

euh dudes, mij moet ge echt niet vertellen dat de Vespa altijd een vervoersmiddel is geweest... en ja, wat we nu zien is hetzelfde als de 50's scooterboom, toen schoten de clubs ook als paddestoelen uit de grond en ging Jan met de pet ook in groepsverband op stap met de scooter.

maar ik antwoordde eigenlijk enkel op de post van Quick, hoopte dat het duidelijk genoeg was..., dat het er op het forum vroeger geregeld een pak harder aan toe ging dan nu waar ineens onbekende anonieme vesparijdende internetters zich persoonlijk aangevallen voelen als er op een bepaalde manier wordt gereageerd. als diejen ouwe Mod dit dan vaststelt kon ik het enkel maar beamen dat het forum vroeger, en vroeger was alles beter (haha), meer een ons kent ons gebeuren was dan nu, en met nu bedoel ik sinds de Vespa terug een 'boom' kent.

debielen! :))

Link naar reactie
(….) het forum vroeger, en vroeger was alles beter (haha), meer een ons kent ons gebeuren was dan nu, en met nu bedoel ik sinds de Vespa terug een boom kent.

debielen! :))

(…) den vespa boem kan mij gestolen worden,heb mij aangeschaft wat ik dacht nodig te hebben nie meer nie minder

Jomaar mannen, nu kan ik niet meer volgen hoor!

Is het nu een vespaboom waar ge over praat

vespa_cocoabreak_964.jpg

of een vespaboem?

Vespa--post%20burnout%20@%2050%25.JPG

ontopic: tuurlijk, het onpersoonlijker worden is een groot nadeel van het grote succes en de groei van het forum. 't Is een mes dat aan 2 kanten snijdt..

Link naar reactie
kunt u in 2 kampen verdelen:

Hippies_vs_Mods_Party_by_SeBDeSiGN.jpg

Diene bovenste is zeker een janet, wie legt er anders appelsienschijfkes op zijn ogen om er mooi uit te zien.

Wat dienen 2de betreft, da's ook een janet want hij houdt van pijpen...

En 't zijn allebei Grieken, raad eens waarvoor de Grieken berucht zijn?... Ja juist!

Waar zit het verschil dan? :))))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...