Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik word gepest op het forum


Gette

Aanbevolen berichten

Ik heb gemerkt dat er de laatste tijd nogal veel spot wordt gedreven met sommige onder ons.

Graag had ik alle gedupeerde via deze actiegroep bij elkaar geroepen. Zo kunnen we via deze weg actie ondernemen om de pestkoppen van het forum te krijgen.

Link naar reactie

Allij meneer wilt da topic hier weeral laten doodbloeien...jeannet. Zie da ge sebiet maar nie van afslag verwisselt: boom - reet...

BTW nen blEUvespa zien ik hier nie ze. Dus voel ik mij ook TOTAAL niet aangesproken.

Link naar reactie

@ Bleuvespa: "ola pola" lees ik hier pesterijen aan mijn adres met "lambretta-wannabe-resto-projectje"

@ B-Man: Bluevespa zijn "fallus" ?

whoehahaha, da ga hier nog ne schunnige topic worden

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik zal hier sebiet eens wat klaarheid brengen op deze site.

Mensen die PESTEN, PLAGEN of TREITEREN zijn zwakkelingen...Ja, dat hebt ge goed gelezen jongens...ZWAKKELINGEN!!

Volgens Sigmund Freud, een vooraanstaand psycholoog, PESTEN mensen uit angst. Omdat ze ergens bang voor zijn en omdat ze bang zijn hun angsten te tonen, gaan ze andere mensen PESTEN. Dat noemt men angstneurose.

Ik kan er over meepraten, want ik ben zelf lang een PESTER geweest. Totdat ik mijn ballen heb samengepakt en psychotherapie ben gaan volgen. Nadat ik van mijn angsten ben verlost, ben ik ook ermee opgehouden mensen te PESTEN. Ik heb nu totaal geen nood meer mensen om mensen te pesten. En dat omdat ik verlost ben van mijn angsten.

Dus, aan al die Pestkopjes hier op Vespaforum. Ga maar allemaal eens langs bij een psycholoog of psychiater.

Groetjes,

Derrick :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...