Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik word gepest op het forum


Gette

Aanbevolen berichten

Ik heb gemerkt dat er de laatste tijd nogal veel spot wordt gedreven met sommige onder ons.

Graag had ik alle gedupeerde via deze actiegroep bij elkaar geroepen. Zo kunnen we via deze weg actie ondernemen om de pestkoppen van het forum te krijgen.

Ik ben er bijna zeker van dat dit niet enkel op het forum zo is Gette. :-)

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

@Derrick : whoehahaha gij vroeger ne pester , whoehahahahaha, krak ( wer een breuk gelachen)

@ Nero : pas op ik weet u scooter wonen, het U.M.F.A.B.( United Mod Front Against Bully's).

Link naar reactie
@Nero: pas op ik weet u scooter wonen, het U.M.F.A.B.( United Mod Front Against Bully's).

Een chance da ge er de volledig naam bijzet want bij U.M.F.A.B. dacht ik direkt aan United M@therF@ckers And B@thes.

'k begon hier al te beven!:)))

Waar is de tijd dat men zich hier ongegeneerd kon uiten zonder op de vingers te worden getikt door die love & peace newbees...

Groetjes, nero.

Link naar reactie

eens mensen aanspreeken op den ene of andere rondrit,daarvoor, is beter en eerlijker,vanachter pc nog al gemakkelijk, maar zeg je een ding als je het doet zal het je niet in dankbaarheid worden afgenomen, je zult zelf moeten horen dat je ne boelzoeker bent,spreek van ondervinding

Link naar reactie
Hoe komt het dat het er op het modern vespa forun zoveel vriendelijker aan toe gaat zowel tussen de plastics versus de metalics als de verschillende nationaliteiten??

Omdat niemand daar elkaar kent, die mannen zitten daar heelder dagen voor hun pc'ken te wachten tot er eindelijk iemand iets post. :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Het probleem is dat iedereen hier alles persoonlijk begint te nemen.Int begin ging het hier soms veel harder aan toe dan nu , maar we wisten dat het meestal wel voor te zwansen was en op de volgende meeting werd er eens goe mee gelachen .Ik merk wel dat er de laatste tijd enorm opgelet moet worde wat er gezegd word of der springen ne hoop gasten op die u dan eens gaan zeggen wat ge eigenlijk wel moogt zeggen of niet hier opt forum , mensen die ge tot voor een paar jaar nog nooit ergens had gezien .

Ps Ik zeg nie dat elke nieuwe scooter rijder ne zagevent is en elke gast die hier al langer mee bezig is ne goeie

( opes, nu heb ik volgens mij op nog meer mensen hun tenen getrapt)

Link naar reactie
Het probleem is dat iedereen hier alles persoonlijk begint te nemen.Int begin ging het hier soms veel harder aan toe dan nu , maar we wisten dat het meestal wel voor te zwansen was en op de volgende meeting werd er eens goe mee gelachen .Ik merk wel dat er de laatste tijd enorm opgelet moet worde wat er gezegd word of der springen ne hoop gasten op die u dan eens gaan zeggen wat ge eigenlijk wel moogt zeggen of niet hier opt forum , mensen die ge tot voor een paar jaar nog nooit ergens had gezien .Ps Ik zeg nie dat elke nieuwe scooter rijder ne zagevent is en elke gast die hier al langer mee bezig is ne goeie

( opes, nu heb ik volgens mij op nog meer mensen hun tenen getrapt)

ZAGEVENT!!!!

Link naar reactie

Humor is het vermogen om iets wat grappig, amusant of geestig is aan te voelen, te waarderen of tot uitdrukking te brengen. Humor kan ook een aanduiding zijn van de expressie van iets komisch of grappigs in woord, daad of geschrift.

Er bestaan meerdere vormen van humor.

De term humor is, evenals als het woord humeur, afgeleid van het Griekse woord voor vocht of sap (χυμός). De oude Grieken meenden namelijk dat de lichaamssappen het menselijk temperament of stemming regelden.

Als vorm van leedvermaak, dit wil zeggen als anderen fouten maken, zich dom of onhandig gedragen of pech hebben. Het voorbeeld van de clown sluit hierbij aan.

Een overheersend element van veel grappen is, dat er een slachtoffer in voorkomt. Dit kan een personage in de grap zijn, zoals iemand die over een bananenschil uitglijdt, maar ook de verteller, een "typetje", uitgebeeld door een cabaretier en de clown en in laatste instantie kan degene die de grap ondergaat het slachtoffer zijn, zoals in de zogenaamde "practical joke".

Wat één iemand hilarisch vindt, is voor een andere flauw, ongepast of onbegrijpelijk. Individuele verschillen spelen een belangrijke rol, zoals verschillen in cultuur, leeftijd, opleidingsniveau, leefsituatie, levenservaringen, geslacht, uiterlijk, karakter en intelligentie, alhoewel ook hier geen algemene lijn kan worden getrokken.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...