Ga naar inhoud
Vespaforum.be

sterkste scooterverhaal = gratis OysterBoom


geertvespa

Aanbevolen berichten

In navolging met vorig jaar gaan we met de speedboys weer gratis inkomtickets weggeven.

Dit keer zijn we op zoek naar het sterkste scooterverhaal. je kent deze verhalen wel die aan de toog op kroegavonden en treffens allerhande worden verteld.

Heb je iets geweldigs meegemaakt, iets onwaarschijnlijks, ontmaagd op de vespa, wilde politie-achtervolging, met de 50cc naar zuid afrika gereden, ... Kortom, het meest waanzinnige verhaal verdiend een inkomticket voor Boom. Probeer het zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven.

Op vrijdag 19 wordt de eerste winnaar bekend gemaakt

Link naar reactie

Ik ken er eentje van een klapband onderweg naar oysterrun 2 jaar geleden, waar de voltallige VCA-club voorbijzoeft, met leuke handgebaren en NIEMAND die de moeite deed om te stoppen...

En als ik even dieper in men geheugen graaf, kan ik nog wel een avondje vullen met vespa-verhalen. Der gebeurt bij mij meer wel iets, dan niet...

Link naar reactie

En thx to Gette nog een ander verhaaltje, da Geert zich misschien nog wel herinnert vanop een lang geleden LCR-meeting:

Blue vespa ging terug naar huis laat op de avond, met wat te veel pintjes achter de kiezen. Maar had hij nu nog wel benzine...?

Klepje open, oei das donker, ik zie nie veel...Wat doet een mens dan, juist ja, een vuurtje aansteken voor wat licht...Bleek een slecht idee.

Klein steekvlammetje uit de naftbak, dopje snel terug gesloten, iedereen kunnen laten af komen met de vraag: 'Zot wat doede gij'.

Rustig antwoorden met: 'Er zeker van zijn dat menne naftbak leeg is...', naftbakje terug opendoen, en inderdaad, naftbakje was ver leeg ;)

Link naar reactie

tja waar begin ik? ik was zeventien jaar (1989) en reed met een pk125s ingeschreven als pk50s en na een avond ZUIPEN rijden we van den tsjaplin naar ahoy in wijnegem. aan't rivierenhof word ik tegengehouden door een combi voor het rijden zonder licht. ik stop draai om en race vollen bak weg( de combi's van die tijd waren nog niet zo snel) ik heb enkele kilometers aan't spookrijden geweest met ne combi of 3 achter mij. op een gegeven moment zit ik op een grasperk en begin te slippen, onze vriendenin blauw proberenmij klem te rijden maar na 2 lichte aanrijdingen slaag ik erin weg te geraken. ik rijd terug richting rivierenhof zonder het te weten recht naar het politiebureau (ik kende m'n weg daar totaal niet)en zie op het laatste het politiebureau met de mannen al naar buiten rennend. ik zie links van mij rijen bomen en denk langs daar weg te kunnen. ik rij tussen bomen en lig plotseling op de grond (tussen de bomen was er prikkeldraad). ik had me vastgereden als ik rechtsta zie ik de mannen op mij afkomen met hun wapen in de aanslag. na m'n verhoor zei die flik " als je nu waart gestopt had ik gezegd laat u licht maken en laat het binnen de 2 weken zien" dat grapje heeft me rond de 150000 bfr gekost. dit is het beknopte verhaal

Link naar reactie

ge had nog terug moeten zeggen: "en als die prikkeldraad er ni was zat ik nu al met mijn zatte botten thuis!" :) vind het alleszins een erg straf verhaal. (heb iets gelijkaardigs meegemaakt, maar dat was niet met een vespa)

Link naar reactie

De alombekende Henri Slegers mag voor mijn part een gratis ticketje krijgen.

Hij probeerde mij ne Pk50 te verkopen als nen 125 terwijl het er in koeien van letters vanachter op stond.

Mvg Tijs

Link naar reactie

is in de konijnepijp stilvallen tijdens het ochtendlijke spitsuur (in't naar boven rijden) omdat ge uw naftkraan vergat open te draaien een item om in aanmerking te komen (ni dat ik er fier op ben ...)

prettig weekend aan iedereen - grts frutsab

Link naar reactie

Over de Konijnenpijp heb ik anders ook wel nen toffe.

Bij het terugkomen van een rit rijden de Fajes en ik de konijnenpijp tegemoet, wij komen van linkeroever, we rijden helemaal links om recht de konijnpijp in te rijden. Komt er 3-4 baanvakken rechts van ons een dubbelebus ingevoegd, die ons simpelweg opzij duwt...

Ik kan nog met veel moeite remmen en uitwijken om net achter de bus te geraken. Maar ik zie de Fajes links vanmij nog voorbij komen, op het ander baanvak van de tegenliggers, en in spook de konijnenpijp in... Gelukkig kon de tegenligger ook wat snelheid minderen, zodat Fajes ook net op tijd kon invoegen!

Toen we terug bovenkwamen, heeft Fajes de busschauffeur snel nog even (iets minder vriendelijk) laten weten, dat dat niet zo netjes was...

(en blijkbaar zijn die raampjes van de lijn toch redelijk stevig)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...