Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Op uw bakkes gegaan met uw wesp ?


tjubix

Aanbevolen berichten

Is hier al iemand ooit op zijn bakkes gegaan met zijne Vespa of LML of wat dan ook? Zwiep, uitgegleden ofzo, bocht slecht gepakt, noem maar op... ?

Zijn Vespa's en LML's eigenlijk baanvast? En wat als het wegdek vochtig is, niet te veel risico om uit te glijden?

Nuja, je zal dat zelf op den duur ook wel ervaren ...

danks

Link naar reactie

In de eerste week dat ik mijn Vespa had, stom geremd in de regen, op een riooldeksel met enkel de voorrem. Gigantische schaafwond en een mooie bluts in het spatbord en beenschild, en ik reed nog geen 20 km/u. De laatste keer dat ik enkel mijn voorrem gebruik, eigenlijk gebruik ik die raar of zelden...

Dus be careful

Link naar reactie

ikke, een maand geleden met een GS160 dan nog, 't was den eerste keer... An 20 km/h dan nog... Uitgegleden op oliespoor... Ego heeft een serieuse deuk opgelopen... Reservewielbeschermer en voetplaat ook... DAMN

Link naar reactie

Dees fotoke is van de laatste keer, kon er ni aan doen gewoon geschept door nen auto, maar wel even het supermangevoel gehad en enkele meters AIRBORN geweest.

Is reeds herstelt dankzij Frank en Co.

100_0346.jpg

Link naar reactie

amaj ik heb menigmaal stilgestaan bij uwe vespa in scootermarket, knap werk van frank en danny. Had eerlijk gezegd de mening dat die er stond om stukken af te halen ... btw vraagje: die pinkercovers uit traanplaat, hoe hebt ge die uitgesneden?

Link naar reactie
Er zijn maar twee soorten vespisti : zij die al gevallen zijn en zij die gaan vallen

Oei :)

Hopelijk blijven de meesten in volledige stukken overeind dan :)

Spijtig is dan natuurlijk naast lichamelijke schade ook de schade aan de moto zelf. Maar daarvoor bestaan de restaurateurs zeker? :)

Link naar reactie
ikke, een maand geleden met een GS160 dan nog, 't was den eerste keer... An 20 km/h dan nog... Uitgegleden op oliespoor... Ego heeft een serieuse deuk opgelopen... Reservewielbeschermer en voetplaat ook... DAMN

Oei...en wat zijn de kosten geweest bij de vallers?

Link naar reactie
Haha, der zijn maar twee soorten scooteristen of motoristen , lambrettisten ... enz ,zij die gevallen zijn en zij die nog moeten vallen!

Het is een kwestie van uw grenzen kennen of beter gezegd die van uw banden en uw masschien, en ik behoor bij den eerste groep!

grtz

U-Y

aiai :)

Oké, en hoe kunt ge uw grenzen LEREN kennen? Zit er niks anders op dan dan maar een paar keer te vallen en uit uw fouten te leren?

Zijn hier mensen die rijlessen hebben genomen met de scooter in de rijschool?

grtz

Link naar reactie
Dees fotoke is van de laatste keer, kon er ni aan doen gewoon geschept door nen auto, maar wel even het supermangevoel gehad en enkele meters AIRBORN geweest.

Is reeds herstelt dankzij Frank en Co.

http://scoot.net/gallery/bbs/100_0346.jpg

Om geschept te zijn door nen auto valt die schade aan uw Vespa nog vrij goed mee zo te zien?

Welke kosten had je?

Link naar reactie
Oké, en hoe kunt ge uw grenzen LEREN kennen?

best veel rondjes rijden op privé terrein (circuit zolder afhuren?) met goede beschermende motorkledij, helm en handschoenen, ... en dan liefts met iemand anders zijne scoot ;-)

Link naar reactie
Oké, en hoe kunt ge uw grenzen LEREN kennen?

best veel rondjes rijden op privé terrein (circuit zolder afhuren?) met goede beschermende motorkledij, helm en handschoenen, ... en dan liefts met iemand anders zijne scoot ;-)

Of uwe scoot daarvoor helemaal inpakken in piepschuim? :) in't zand gaan rijden? int gras? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...