Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Op uw bakkes gegaan met uw wesp ?


tjubix

Aanbevolen berichten

Nancy,ik heb ook nog maar sinds korte tijd een vespa en als je de verhalen hier leest zou je om den duur spijt krijgen dat je er eentje gekocht hebt.Je bent gelijk gedoemd om er mee te vallen of u te verongelukken met zo een ding . Maar ik denk als er goeie bandjes opzitten en als je er deftig mee rondtuft en u aan de verkeersregels en vooral aan de max snelheid houd dat het dan wel meevalt kwa gevaar. Je kan natuurlijk altijd iets tegenkomen. Maar als je sommige motards bezig ziet !Die maken van elke rit een dodenrit!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

wie niet rijdt zal niet vallen. simpel.

hoe sommigen ooit aan een rijbewijs zijn geraakt versta ik niet.

die vormen zelfs al een gevaar op een velo.

zo gasten zouden beter eens goed op hun bek gaan en nooit nog iets op 2- of meer wielen besturen.

je ziet soms wrede toestanden op een rondrit, dat je denkt 'hoe is het mogelijk'

maar dat zijn dan ook degene die een vespa kopen ter bestrijding van hun midlife-crisis en om hip en fashionable te zijn.

het rare is dat je ze nooit in de winter ziet rijden...

Link naar reactie

Het is juist doordat ze enkel rond de kerktoren rijden met goed weer dat ze op hun gat gaan als het eens regend of ijzelt. Enkel door in alle weer en verkeersomstandigheden de baan op te gaan doe je de nodige rij ervaring op.

Natuurlijk is dit geen garantie om niet te vallen, maar het zal zeker helpen.

Link naar reactie

mwa ene keer dat ge uit ervaring weet dat ge uwe scooter best niet platlegt wanneer ge over een nat zebrapad rijdt, krijgde de reflex om niet alleen naart verkeer te kijken, maar ook naar de grond :P

@peetse:soms zijn de wc's heel eventjes proper op scooterweekends :P

Link naar reactie
Vorige donderdag op mijne verjaardag: op mijne kant voor een vol terras. Bij het VERZETTEN van mijne Wesp. Mijn eer gekrenkt én een kras of 2... ..

Je wordt al een jaartje ouder ook hé Chris, of lag het aan de Cava? ;)

Link naar reactie
Vorige donderdag op mijne verjaardag: op mijne kant voor een vol terras. Bij het VERZETTEN van mijne Wesp. Mijn eer gekrenkt én een kras of 2... ..

Je wordt al een jaartje ouder ook hé Chris, of lag het aan de Cava? ;)

De Cava waarschijnlijk.

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Vorige donderdag op mijne verjaardag: op mijne kant voor een vol terras. Bij het VERZETTEN van mijne Wesp. Mijn eer gekrenkt én een kras of 2... ..

tis pas als ge eens goed op uwe kant zijt gegaan en als uw eer eens goed gekrenkt werd, dat ge "nen echte" Vesparijder zijt ;-) een ego met een paar deuken in kan af en toe geen kwaad :)

Link naar reactie
  • 3 maanden later...

Op 10 jaar rijden 3 maal stuikske gezet

1e maal bij t afhalen van mijn eerste Vespa BIJNA tegen een boom in een bocht. Oeps beginnersgeluk.

2e maal geslipt in hagelbui. Kickstarter ET4om zeep, zelf nikske

3e maal bij vertrek geslipt in ofwel mos- of olievlek, nooit geweten. Schouder bezeerd en hendel voorrem om zeep

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...