Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Nee, heb hem met veel moeite in en uit versnelling gekregen toen de motor op de stand stond (niet draaiend). Dacht dat het met draaiende motor beter zou lukken. Kon het kruis wel op de as hertrekken (ging vrij vlot) zonder de tandwielen. Ik vermoed dat een te laag oliepeil niet de oorzaak kan zijn? Groetjes, nero.
  3. ook niet manueel aan de selector zelf ?
  4. Alles opnieuw gemonteerd, kabels aangesloten en wat blijkt... krijg de motor niet in versnelling. Niet in 1ste en niet in 2de versnelling. Heb een BGM-schakelkruis (BGM6555) gestoken en vraag me nu af of dit de oorzaak is. Alles opnieuw demonteren en motor open smijten zekers? Groetjes, nero.
  5. Vandaag
  6. Bij 10" wielen heb je 2 soorten remschoenen, diegene die draaien op 1 as (meestal de remschoenen vooraan) en dewelke die op 2 aparte assen draaien (achteraan). Meet ook de breedte van de remschoenen op, die kan ook verschillen. Groetjes, nero.
  7. Probeer eens met VGLA1T…
  8. Bedankt Nero Bedankt voor de info maar voor de GVLA1T vind ik niets terug.
  9. Bij scootercenter of Sip scooter. Groetjes, nero.
  10. Hallo, Ik ben eigenaar geworden van een Vespa GL 150 van het jaar 1959. Graag had ik geweten waar ik de remschoenen voor en achter kan bestellen. Grt
  11. Gisteren
  12. De lijnen lagen dus ver uiteen als dit klopt... Groetjes, nero.
  13. De laatste 2 decennia heeft Piaggio drie Vespa-productielocaties: Pontedera, met productie bestemd voor Europa en Amerika; Vinh Phuc, in Vietnam, dat het Verre Oosten en een deel van Indië bedient, en de Baramati-fabriek in Indië, waar Vespa's voor de Indische en Nepalese markt worden geproduceerd. De allerlaatste Vespa PX productie vond plaats in Vihn Phuc in Vietnam (eigen Piaggio site) voor de hele wereldmarkt en had helemaal niks met LML te maken (behalve dan LML zich van Europese copyright-wetgeving geen fluit aan trok).
  14. Michel_V

    Misa catalogus

    We hebben nog wat gevonden. misa foldertjes. En het “U” model werd hier junior genoemd. 🤔
  15. https://nl.blog.scooter-center.com/lml-vor-dem-endgueltigem-aus/
  16. De eerste editie kan ik nu ook toevoegen. 👍
  17. Als ik het me nog goed herinner werden de onderdelen van de laatste PX'en en LML's in dezelfde fabriek geproduceerd maar op een verschillende lijn. En de PX'en werden dan in Italie geassembleerd. Groetjes, nero.
  18. Afgelopen week
  19. Dus mijn 94 px is eigenlijk een lml en van k kwaliteit?
  20. Ja ik ook. De kraan is oke en de hoeveelheid benzine die er stroomt ook. Nu dus voor de zekerheid de carburateur uit elkaar en in de ultrasoon. Gisteren weer even geprobeerd en voor nu op de korte afstand lijkt het goed. Van het weekend de elfstedentocht met de gruppo zien wat het word.
  21. Vespke, Heb een gevonden , bedankt alvast voor je moeite . Mag een slotje op .
  22. Beste , heb nog een goede staan als je er nog een zoekt.
  23. Inmiddels begonnen met strak maken van de scooter!
  24. Ik heb vermoedelijk een goede vork van een V56 aangeboden gekregen. Komend weekend hoop ik er naar te kunnen kijken. De vork van Sidvespa heb ik dus niet nodig.
  25. Hoi Sidvespa, Mocht fireball geen interesse hebben dan heb ik wel interesse. grt Sjoerd
  26. ik heb nog een liggen 😀 grtz sidvespa
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...