Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Alle activiteit

Deze stream update zichzelf

  1. Afgelopen uur
  2. Ik heb vermoedelijk een goede vork van een V56 aangeboden gekregen. Komend weekend hoop ik er naar te kunnen kijken. De vork van Sidvespa heb ik dus niet nodig.
  3. Vandaag
  4. Hoi Sidvespa, Mocht fireball geen interesse hebben dan heb ik wel interesse. grt Sjoerd
  5. ik heb nog een liggen 😀 grtz sidvespa
  6. Gisteren
  7. de kwaliteit (buiten dan de schijfrem) gaat linea recta achteruit met de leeftijd van de PX. Dikte van de staalplaat ook en hoe recenter, hoe dunner de grondverf en laklaag.
  8. Afgelopen week
  9. Beste, Ben opzoek naar een stuurkolom die lijkt zeer sterk op die van een px zeg maar. Want er zijn 2 verschillende modellen. Die met het langen swingarm zoek ik eigenlijk. Met het as van 20mm. Eentje die nog recht en gebruikbaar is. Heeft iemand iets liggen, dan laat me maar iets weten. Alvast bedankt.
  10. sidvespa

    Vespa px millenium

    Anders moet je contact met hem opnemen via FB “zwaans na ni “ is zijn profiel Grtz sidvespa
  11. sidvespa

    Vespa px millenium

    Vriend van mij heeft er eentje te koop staan , geef even je gegevens door in PM geef ik het door aan hem , ik heb hem ook naar deze post verwezen Grtz sidvespa
  12. yag

    Vespa px millenium

    Gezocht voor een vriend, recente px zoals de millenium reeks. Moest er iemand iets hebbrn staan en of info kan doorgeven, alvast bedankt. Kurt
  13. ik heb nog een vork met ijzerspatbord ( wel ook met ijzer koplamp ) liggen wel geen demper, je kan mij bereiken op 0499 - 80 25 62 mvg sidvespa
  14. Zoals MR160 hier verwoorde: roestige pisbakken. Groetjes, nero.
  15. Die van 2012 roesten sneller.
  16. 250€? Was het maar waar. Tegenwoordig het dubbele en meer. zijn gouden billen geworden.
  17. klopt, heb er vorig jaar eentje aan het zoeken geweest en prijzen begonnen bij € 250,- en tot € 400+....
  18. Ik heb een aluminium. Maar er is al aan gelast. Ondertussen is er eentje van Italië onderweg. Komt van een vm. En die is nog in zeer goede staat. Ik ga ze naast elkaar leggen. Kijken of er een verschil is. Moet voor mijn v30 dienen. Maar die aluminium onderdelen gaan veel geld. Tjonge toch. Koplamp wordt uiteraard vervangen door een diameter 95
  19. Ontluchting gaatje benzinedop dat verstopt is kan dit probleem al veroorzaken heb ik ondervonden. Want daardoor vloeit de benzine niet vlot naar de carburateur. mvg Arno
  20. in aftermarket (ijzer) lijken ze allemaal hetzelfde : https://www.motoricambisoviero.it/catalogo/Parafango-Anteriore-Vespa-125-V30T-V31T-V32T-V33T-VM1T-VM2T-VN1T-VN2T-Faro-Basso https://www.sip-scootershop.com/nl/product/spatbord_75204100?usrc=Stuurkolom Mocht je overwegen om een aftermarket te kopen (ijzer), dan heb ik er nog eentje vers gespoten in de juiste kleur liggen.
  21. succes met de verkoop. Zet er anders een prijs op, dan ga je sneller reactie krijgen. Denk persoonlijk dat hij vlotter gaat verkopen met een origineel zadel ipv zo een zweefzadel.
  22. josse

    Faro basso - projectje

    misschien even nog antwoorden op deze opmerking : ik heb verschillende mensen gecontacteerd om te zoeken in hun reserveonderdelen en die ring na te maten (met koperen bus), en kreeg telkens de reactie dat die ook 75mm waren. Als je vervolgens bij SIP gaat zoeken, zijn er 2 ringen repro gemaakt, maar de versie met kogellager= 74mm de versie met koperen bus = 75mm. Dat was dus ook geen oplossing.
  23. josse

    Faro basso - projectje

    misschien even een update voor mocht iemand in de toekomst op dit topic stuiten : - Het blokje blijft een mysterie. Ik ben er nog steeds niet uit welk type het is en Peter Maskes opperde dat het misschien wel een Spaans Motovespa-blok zou kunnen zijn. - Hoe dan ook was de achteras passend voor het recentere type ring met koperen bus, doch hoorde er dan in de carter ook een extra gaatje te zitten voor de smering van die koperen bus. En die zat er niet.... Volgende stappen ondernomen : 1) Peter Maskes heeft de ring afgedraaid totdat die wel mooi paste. 2) ik heb zelf een kanaaltje geboord en gefreesd voor smering van de koperen bus. Hier een foto van hoe zo'n originele carter met oliesmering er uit ziet.
  24. vespa 150s 1964 met 200dn motor met ducati ontsteking motor geen200km gelopen na revisie nieuwe zadel. 125 cc papieren momenteel ingeschreven . vraagprijs 4750euro .
  25. Ik ben er maar 1 dagje geweest de rest van de vakantie was in Pisa en Lucca, maar wat fotos!
  26. Is er een verschil tussen een aluminium spatbord van een v30 en een vn? Beide aluminium. Vorm,bevestigingsgaten…? De koplamp verschilt in diameter. Dat weet ik.
  1. Laad meer activiteit
×
×
  • Nieuwe aanmaken...