Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zin om alle Vespa rijders het nakijken te geven?


MiataFred

Aanbevolen berichten

Hey den DerrICK !

Weeral keet aan 't schoppen kerel ? Blijf tenminste beleefd vriend want we gaan dit niet allemaal meer blijven slikken. Je kent hier niemand persoonlijk maar je valt wel iedereen een beetje té grof aan ! We hebben gisteren een uitstapje gedaan met een paar Vespsiten en je was wel een hot item tijdens onze gesprekken. Er zijn er blijkbaar een aantal hun messen aan het slijpen ! Hahaha ! Kom toch eens langs op de run van de Squadra, ook al heb je geen "Vespa" meer. Een echt lid (zelfs op dat moment zonder scooter) helpt toch bij het treffen van "zijn" club. En wij komen speciaal voor jou tot daar, niet voor de run. We willen wel eens zien hoe "fars" je live wel bent !!

En dat van die politie die meeleest, lach daar niet te hard (in jouw geval "te snel") mee cause big brother is watching you !!!!!

't Wordt tijd dat het weer school is dat je je tomeloze energie ergens anders kwijt kan !

Bart

Link naar reactie
(Sorry voor de offtopic!)

Heb jij eigenlijk ooit al wel ergens on-topic geantwoord?

De bijdragen die jij hier elke keer opnieuw levert is zever verkopen en om de haverklap mensen uitschelden, wat natuurlijk veel zegt van uw persoonlijkheid, niveau NIHIL.

Link naar reactie

hebben wij nen kathedraal in Nijlen?

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL...mo das gewoon de Kerk zenne :))

idd,ken da frituurke...de frit kan goe zijn,mo aan de statie zijn ze nog beter!!

Link naar reactie
For your information

Ik heb zojuist de varioring eruit laten halen en een 78 sproeier laten opzetten. Mijn klasse A loopt nu vlotjes 50 km/u. Binnenkort nog een andere uitlaat, dan zou ie makkelijk 65 a 70 km/u gaan. Zo zie je maar.

En nu maar hopen dat je niet op de rollen gezet wordt door een arm der wet die hier meeleest en nu ook weet dat de veertiger Ronny Henri uit Genk met een rode LX z'n brommer opgedreven heeft, waardoor z'n klasse A meer dan dubbel zo snel als toegelaten kan ...

Zeg sukkel! werk jij voor de Genkse politie misschien? Zoniet moet je misschien maar je bek houden!

LOL. Stoer, op een internetforum een grote mond opzetten. Ik deed dat soms ook in 1994 ...

Link naar reactie
"Stoer, op een internetforum een grote mond opzetten. Ik deed dat soms ook in 1994 ..."

En wat gebeurde er toen ?? Vertel vertel, wij willen da weten !!! (Als 't een straf verhaal is natuurlijk !)

Toen besefte ik dat dat behoorlijk belachelijk en infantiel is, nergens op slaat en enkel en alleen voor mensen is die nog maar net het internet ontdekt hebben, géén noemenswaardig sociaal leven hebben en hun frustraties dan maar online denken te moeten uitwerken.

Eens de puberteit gepasseerd is het vooral belachelijk.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...