Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zin om alle Vespa rijders het nakijken te geven?


MiataFred

Aanbevolen berichten

Me alle respect maar gaat dit niet wat ver, als je iemand zijn bijdrage niet kunt smaken gewoon negeren.

Maar met fysiek geweld dreigen, laten uitschijnen dat je hem weet wonen, zijn foto op het forum plaatsen enz. vind ik erger dan een negatieve/beledigende post plaatsen.

Als de Ronny a.k.a. DerrICk wat meer respect zou hebben voor zijn medemens dan had ik nooit zijn foto's geplaatst maar hij gaat er telkens weer over en het wordt steeds erger en erger! Hij is al 2x uitgesloten geweest door Jurgen & Dave en blijkbaar heeft hij nog niet zijn lesje geleerd. Vandaar dat ik eens wou laten zien met wie we hier eigelijk te maken hebben. En kom zeg een fotoke plaatsen is toch niet zo erg. Van de meeste personen hier op het forum die naar meetings/ritjes gaan verschijnen hier toch ook foto's in verschillende topics. En je vindt het dan blijkbaar wel normaal dat hij ons constant afblaft, uitscheld, bedreigt (want hij is degen die mensen fysiek bedreigt, niet wij!) en telkens opnieuw verschillende topics naar de kloten help?

Negeren is inderdaad het beste maar dit zal ook wel effect hebben want nu is hij geen onbekende meer voor iedereen.

ON-TOPIC: Is dat brommerke eigelijk nog beschikbaar?

Link naar reactie

en als we nu is ... (aangezien deze topic serieus de kwaliteit en de integriteit van gans het vespaforum.be aan het beïnvloeden is !)

deze topic afsluiten, gewoon doen alsof er niks gebeurd is, de term "zand erover" hanteren en iedereen gelijk geven

dan kan iedereen vanaf nu ...

de persoon(en) negeren wanneer hij/zij er weer eens in slaagt om een topic te verzuren of andere forumgangers op de heupen begint te werken (het negeren moet dan wel unaniem gebeuren !)

het vespaforum kan er enkel (terug) beter van worden

grts frutsab

Link naar reactie

Trouwens het forum is en blijft een anonieme plaats waar leden al of niet kunnen kiezen of ze een persoonlijke foto in hun profiel plaatsen.

Niemand heeft het recht de anonimiteit van anderen op te heffen ook al beledigen, schelden ze uit of bedreigen ze.

Het vergelijk met foto's vanop meetings is niet correct omdat er daar een andere context is kameraden onder mekaar, lol maken, je zegt zelf dat je zijn anonimiteit wil opheffen om een effect te creeren (welk?).

Dat terwijl er in andere posts al stoere praat verkopend (mag ik tenminste hopen) over messen geslepen, wij blijven het niet pikken, face to face enz. wordt gesproken.

Het publiceren van zijn foto is een compleet ongepaste reactie

R...

Link naar reactie
Het publiceren van zijn foto is een compleet ongepaste reactie

Zal me worst wezen of het ongepast is, toch zeker in dit geval! Al zijn posts zijn ook ongepast. Ik ga het er niet afhalen en als Jurgen & Dave het ongepast vinden dan moeten zij het er maar afhalen maar dan mogen ze hem er ook ineens afhalen want dan moeten ze wel de lijn doortrekken.

Link naar reactie
Trouwens het forum is en blijft een anonieme plaats waar leden al of niet kunnen kiezen of ze een persoonlijke foto in hun profiel plaatsen.

Niemand heeft het recht de anonimiteit van anderen op te heffen ook al beledigen, schelden ze uit of bedreigen ze.

Het vergelijk met foto's vanop meetings is niet correct omdat er daar een andere context is kameraden onder mekaar, lol maken, je zegt zelf dat je zijn anonimiteit wil opheffen om een effect te creeren (welk?).

Dat terwijl er in andere posts al stoere praat verkopend (mag ik tenminste hopen) over messen geslepen, wij blijven het niet pikken, face to face enz. wordt gesproken.

Het publiceren van zijn foto is een compleet ongepaste reactie

R...

Ik sluit me aan bij Sushi. Als enkele idiote zinnen op een forum er al voor zorgen dat mensen over fysieke represailles spreken of ongevraagd foto's gaan posten ... dan ben je geen haar beter dan de persoon die je viseert. Het argument "ja maar, hij is begonnen" is geen volwassen argument.

Het is ondertussen de voorbije week al droog genoeg geweest om een ritje op de Vespa de voorkeur te geven aan het reageren op iemand die je ergert. Het leven is te kort en de ergerlijke mensen te talrijk om daar je tijd in te steken.

Vraag jezelf gewoon af of je iemand die op straat staat te schelden op willekeurige voorbijgangers ook zoveel aandacht zou geven ... ik alvast niet, ik loop die straal voorbij met een dikke glimlach. Ik doe hier hetzelfde.

Link naar reactie
Trouwens het forum is en blijft een anonieme plaats waar leden al of niet kunnen kiezen of ze een persoonlijke foto in hun profiel plaatsen.

Niemand heeft het recht de anonimiteit van anderen op te heffen ook al beledigen, schelden ze uit of bedreigen ze.

Het vergelijk met foto's vanop meetings is niet correct omdat er daar een andere context is kameraden onder mekaar, lol maken, je zegt zelf dat je zijn anonimiteit wil opheffen om een effect te creeren (welk?).

Het publiceren van zijn foto is een compleet ongepaste reactie

R...

Ik sluit me aan bij Sushi. Als enkele idiote zinnen op een forum er al voor zorgen dat mensen over fysieke represailles spreken of ongevraagd foto's gaan posten ... dan ben je geen haar beter dan de persoon die je viseert. Het argument "ja maar, hij is begonnen" is geen volwassen argument.

Zéér terechte opmerkingen. Foto's bij deze verwijderd.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...