Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Zin om alle Vespa rijders het nakijken te geven?


MiataFred

Aanbevolen berichten

voor €50 kunt ge niet sukkelen hé. Op de eerste foto ziet de brommer er wel veel beter uit dan op de andere foto's. En nog wisselstukken ook (laatste foto) en eventueel contactadressen voor andere onderdelen, lijkt me een mooie deal.

Link naar reactie

[offtopic]Ik weet niet wat erger is om me voor te stellen; wat ie bedoelt met 'daar waar het zonlicht niet schijnt' of dat het zonlicht er nu niet meer schijnt... misschien is ie de originele goatse?[/offtopic]

Link naar reactie
die bucht mogen ze voor mijn part daar steken waar het zonlicht niet meer schijnt.

Heu,heu,heu,very funny LX manneke!!!!!!

correctie!!

heu heu heu very funne LX "KLASSE A 25km/u" manneke

Link naar reactie
die bucht mogen ze voor mijn part daar steken waar het zonlicht niet meer schijnt.

Heu,heu,heu,very funny LX manneke!!!!!!

correctie!!

heu heu heu very funne LX "KLASSE A 25km/u" manneke

Het zijn toch altijd dezelfde lozers die commentaar hebben op klasse A scooters.

For your information

Ik heb zojuist de varioring eruit laten halen en een 78 sproeier laten opzetten. Mijn klasse A loopt nu vlotjes 50 km/u. Binnenkort nog een andere uitlaat, dan zou ie makkelijk 65 a 70 km/u gaan. Zo zie je maar.

Link naar reactie
For your information

Ik heb zojuist de varioring eruit laten halen en een 78 sproeier laten opzetten. Mijn klasse A loopt nu vlotjes 50 km/u. Binnenkort nog een andere uitlaat, dan zou ie makkelijk 65 a 70 km/u gaan. Zo zie je maar.

En nu maar hopen dat je niet op de rollen gezet wordt door een arm der wet die hier meeleest en nu ook weet dat de veertiger Ronny Henri uit Genk met een rode LX z'n brommer opgedreven heeft, waardoor z'n klasse A meer dan dubbel zo snel als toegelaten kan ...

Link naar reactie
For your information

Ik heb zojuist de varioring eruit laten halen en een 78 sproeier laten opzetten. Mijn klasse A loopt nu vlotjes 50 km/u. Binnenkort nog een andere uitlaat, dan zou ie makkelijk 65 a 70 km/u gaan. Zo zie je maar.

En nu maar hopen dat je niet op de rollen gezet wordt door een arm der wet die hier meeleest en nu ook weet dat de veertiger Ronny Henri uit Genk met een rode LX z'n brommer opgedreven heeft, waardoor z'n klasse A meer dan dubbel zo snel als toegelaten kan ...

Zeg sukkel! werk jij voor de Genkse politie misschien? Zoniet moet je misschien maar je bek houden!

Link naar reactie
Zeg sukkel! werk jij voor de Genkse politie misschien? Zoniet moet je misschien maar je bek houden!

Je bent echt wel niet van de slimste hé. Het is een openbaar forum dus iedereen kan jouw posts lezen. En ja er zitten hier ook vespisten die agent zijn van beroep.

Het is ook door zo'n opmerkingen dat je al 2x bent uitgesloten geweest.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...