Ga naar inhoud
Vespaforum.be

twijfel over het vespa gevoel


sidvespa

Aanbevolen berichten

Hopelijk meer geluk dan mezelf :

2 sportsters gehad , 1 met kettingaandrijving en 1 met riemaandrijving

De eerste gekocht , draaide perfect , na een paar keer starten join de culasse

Tweede gekocht met bijna geen km's , na 200km carbu beginnen lekken , 300euro gekost om dat stom ding goed te krijgen (lukte mezelf niet en de hd dealer ook niet , de onafhankelijke dealer half en half)

Wat ik wel gehoord heb van iemand die in een harleywinkel heeft gewerkt , als je een goede hebt blijft het ding rijden , als je problemen krijgt verkopen want je gaat veel dingen vervangen (hijzelf had iets kleins en op het einde was bijna alles van zijn blok vervangen geweest)

Dit is niet om je schrik aan te jagen hoor, heb zelf een Monster en das hetzelfde , goede of slechte :-)

Maar wel enorm om mee te rijden

Link naar reactie

Wat ik gehoord heb van een buell rijder, is dat deze op sommige punten te zwak gemaakt zijn voor het vermogen van de motor. (en het gaat over een nieuwe buell)

Omdat buell ook van de harley familie is, zou ik toch is op de harley forum's gaan rondsnuffelen of rondvragen, wat er aan uw model nog dient aangepast te worden.

Met een beetje geluk is het allemaal al gebeurd.

Maar zo kan je eventuele uitval of grote stukken beperken.

Link naar reactie
En da's dan ook het verschil tussen oudere harleys en ducati's, en de nieuwste modellen. Als je nu een harley of ducati koopt, mag je gerust zijn dat die (bijna) even betrouwbaar zijn als de jappen.

Ik zelf heb 2 ducati monsters gehad,een 600cc jaren met gereden winter en zomer nooit problemen mee gehad een was van bwj97 dan èèntje van bouwjaar 95 een 900cc een ook winter en zomer mee gereden zonder 1 probleem.

Wil maar zeggen dat het hier toch niet over nieuwe monsters meer gaat een ook goed waren.

MAAR WEG GEDAAN VOOR EEN VESPA(wel een plastic omdat kennis te klein is om een echte vespa 2takt en hand geschakeld maar komt er nog wel bij)

Link naar reactie

Heb een nieuwe monster gehad , niks anders dan problemen , gebuur van me nieuwe 900supersport (goed) , dan nieuwe 750 (niks dan problemen) dan een oude 851 (ook weer goed)

Een tweedehands monster dan van 4 jaar oud , niks aan gehad

Eerste harley was een jaar of 16

De laatste was een jaar of 9 met nog geen 6000km op de digitale teller

Link naar reactie

Ik heb 6 (zes) HD's gehad. NOOIT in panne gestaan. Mijn HD nu is van 1971 en doet het prima.

HD en Vespa/Lambretta is niet te vergelijken. Allemaal leuk.

Ik heb even naar je nieuwe HD gekeken: ziet er fantastisch uit. Proficiat. Daar ga je geen spijt van hebben. Een sportster is een van de betere Harley's. En voor 4500 koop je tegenwordig (bijna) geen PX meer. Zie maar elders op dit forum of op Kapaza. Ze durven nogal tegenwoordig. Succes met je aankoop.

Van (ook) een HD/Lambretta/Vespa liefhebber.

Link naar reactie

Een sportster is in mijn ogen maar een magere harley.

Persoonlijk vind ik harley prachtig en de enige échte moto, maar te duur.

Ik wil er ook een, maar 't zal een jap worden denk ik. Als ik het dan beu ben kost het geen handenvol geld.

Zou mijn Vespa nooit wegdoen, want in met teenslippers en beachshort op een chopper/bobber is maar niks vind ik.

Het is echter wel geruststellend dat je kleine mannetjes die zich "sir" laten noemen en met rode gts'jes rijden nooit op een chopper met forward controls zult bespeuren.

Hun beentjes zijn te kort hé!!

Link naar reactie
Een sportster is in mijn ogen maar een magere harley.

Persoonlijk vind ik harley prachtig en de enige échte moto, maar te duur.

Ik wil er ook een, maar 't zal een jap worden denk ik. Als ik het dan beu ben kost het geen handenvol geld.

Zou mijn Vespa nooit wegdoen, want in met teenslippers en beachshort op een chopper/bobber is maar niks vind ik.

Het is echter wel geruststellend dat je kleine mannetjes die zich "sir" laten noemen en met rode gts'jes rijden nooit op een chopper met forward controls zult bespeuren.

Hun beentjes zijn te kort hé!!

ik vind er niks mager aan...een harley is een harley en het model bestaat al jaaaaren! Een jap daarentegen vind ik maar niks

Geef mij deze sportster maar :D

2008_harley_davidsion_sportster_120.jpg

Link naar reactie

hallo iedereen

zaterdag ben ik dus het beestje gaan halen aan de kanten van charleroi en ik moet zeggen tot hiertoe heb ik nog geen spijt onderweg naar huis is hij al gedoopt want hebben we een wolkbreuk gehad

voor de rest alles ok

een foto post ik later nog wel eens nu eerst even leren rijden met zo een ding nu het nog goed weer is hahahaha

Ps sammie mijn schoonbroer zijn beste vriend heeft er zo eentje als op de foto en dat is echt wel een mooi machientje

grtz sidvespa of moet ik me nu sidHD noemen lolol

Link naar reactie

@Chris, heb u overtijd nog zien rijden in het centrum van Beveren met de lambretta. Ben ook juist naar Beveren verhuist.

Link naar reactie
@Chris, heb u overtijd nog zien rijden in het centrum van Beveren met de lambretta. Ben ook juist naar Beveren verhuist.

Zou wel eens kunnen natuurlijk...Ik zal eens uitkijken naar een oranje Primavera. En hoe bevalt het in Beveren?

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...