Joeri_1978 Geplaatst: 13 oktober 2010 Delen Geplaatst: 13 oktober 2010 Goh, bij mij een 80-85 km/u, maar hij moet nog ingereden worden hé...zit nog maar aan 118 km op de teller. Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 16 oktober 2010 Delen Geplaatst: 16 oktober 2010 Mja, hier is het anders toch maar tss 80-90 Link naar reactie
Hancock Geplaatst: 19 oktober 2010 Delen Geplaatst: 19 oktober 2010 Zit nu aan de 600km maar boven de 80km/h ben ik nog ni geraakt,en er zijn mensen die hier 95km/h halen? How?... Zonder veranderingen dan he Grtz Link naar reactie
gunter Geplaatst: 19 oktober 2010 Delen Geplaatst: 19 oktober 2010 Andere sproeier,uitlaat,luchtfilter onder zadel er uitnemen ,luchtfilter van een px ,de gekende aanpassingen hé anders haal je dat idd nooit. Met die dingen te veranderen en aan te passen ging ik toch een 90km/u En weet over snelheid wordt nog al eens gelogen denk ik. Link naar reactie
Hancock Geplaatst: 19 oktober 2010 Delen Geplaatst: 19 oktober 2010 Btw... Ik ben hier nieuw op het forum.Heb m'n LML sinds september en ben er vrij tevreden van,buiten dat het gepiep van m'n richting aanwijzer me zot maakt;Maar valt wel op te lossen zekers ) Ik heb wel gemerkt dat bij het schakelen hij niet zo vlot gaat, misschien moet ik de kabel eens laten aanpassen. Voor de rest is hat zalig rijden ))) Link naar reactie
Joeri_1978 Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Ah, dan ben ik niet de enige die mij mateloos aan dat piepende pinkergeluidje stoort ;-) Het schakelen tussen 2de-3de en 4de gaat heel vlot bij mij...enkel terug naar 1ste is soms een probleem. Link naar reactie
Joene Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Ah, dan ben ik niet de enige die mij mateloos aan dat piepende pinkergeluidje stoort ;-) Maar zo weet je tenminste dat je pinker nog aanstaat wanneer je hem eigenlijk niet meer nodig hebt ! Ik stoor mij mateloos aan die gasten die hun pinkers vergeten af te zetten !! Vooral de PX-rijders die ik ken zijn hier vaak nonchalant mee. De irritante PX-jeannetten ;-) Link naar reactie
dommel Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 ik heb om mijne GTS er een pieperke laten opzetten ... opdat ik de pinkers niet vergeet af te zetten ... Link naar reactie
nero Geplaatst: 26 oktober 2010 Delen Geplaatst: 26 oktober 2010 Soms blijft mijnen arm ook hangen nadat ik ben afgeslagen. Misschien ook een bieperken monteren? Groetjes, nero. Link naar reactie
Frankyboy Geplaatst: 29 oktober 2010 Delen Geplaatst: 29 oktober 2010 Ah, dan ben ik niet de enige die mij mateloos aan dat piepende pinkergeluidje stoort ;-) Ik heb op pinker-claxon een stukje gaffa tape geplakt, maakt nu nog lawaai maar wel veel minder. Ik hoor het nog maar 't is niet meer zo dat de voetgangers opschrikken :-) Het schakelen tussen 2de-3de en 4de gaat heel vlot bij mij...enkel terug naar 1ste is soms een probleem. Dat teruggaan naar 1e is inderdaad moeilijker en moeilijker aan 't worden. Zou het kunnen dat ik ergens kabelkes moet aanspannen. Mijn hendelke om te ontkoppelen blijft zowat hangen op 't einde. Verder bolt ie wel zalig he. Zou enkel nog iets sneller willen. Van 80 naar 90. Link naar reactie
FR2007 Geplaatst: 29 oktober 2010 Delen Geplaatst: 29 oktober 2010 Met een beetje tussengas gaat het terugschakelen makkelijker, ook naar eerste. Ondertussen staan er op mijn lml al een dikke 1200 km's op. Uitlaat is am vervangen omdat die rammelde. Wel merk ik op dat de brommer davert en trilt bij 50 km/h in vierde (max koppel) of bij gas lossen, wss koppeling/vliegwiel probleem? Link naar reactie
junglebilly Geplaatst: 15 november 2010 Delen Geplaatst: 15 november 2010 Ik heb onlangs een occasie LML Star Deluxe 125 gekocht bij SDN Scootershop en ben er dik tevreden over. Bij aankomst thuis zag ik wel dat er een benzinelekje was, maar ik heb toen even gebeld naar de winkel, heb m'n scooter binnengebracht om het te laten nakijken en na een half uurtje was het probleempje van de baan. Over de scooter zelf heb ik voorlopig niets dan lof. Rijdt prima (moet wel zeggen dat die van mij wat steviger trekt doordat er een 177 DR cilinder op staat en het een race krukas heeft. Deze LML haalt zo'n 110km/u, maar sneller dan 80km/u rijdt ik er haast nooit mee, daar is het ook niet voor gemaakt. Enige waarover ik dan toch een negatieve opmerking zou kunnen maken, is dat het soms moeilijk is om weer naar 1ste te schakelen, maar dat heb ik van anderen nog al gehoord. Is vrij eenvoudig op te lossen door 'n heel klein beetje gas te geven, koppeling heel zachtjes te laten komen en dan terug te schakelen naar 1ste. Hoe dan ook: over 't algemeen ben ik content van m'n aankoop. Link naar reactie
Frankyboy Geplaatst: 20 november 2010 Delen Geplaatst: 20 november 2010 Goh, bij mij een 80-85 km/u, maar hij moet nog ingereden worden hé...zit nog maar aan 118 km op de teller. En ondertussen? Al wat meer km? En de snelheid? Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 4 maart 2011 Delen Geplaatst: 4 maart 2011 Hier staat er ondertussen aan Pinasco Symphony uitlaat onder en een Pinasco Carbu kit. Voor een hogere topsnelheid moet je het zeker NIET doen! Geen idee hoe ik die hoger kan krijgen. Maar hij trekt wel veel beter op en blijft in 3e maar door trekken :-) Een klein filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=lq5GFzAxPfI Link naar reactie
Joene Geplaatst: 8 maart 2011 Delen Geplaatst: 8 maart 2011 en wat is nu zo de topsnelheid van een LML 125 4Takt ? Link naar reactie
DarthStijn Geplaatst: 9 maart 2011 Delen Geplaatst: 9 maart 2011 Topsnelheid is helaas niet veranderd, maar hij trekt wel pakken beter. 90 haalt hij in 3e, maar dan is het in 4e prullen om hoger te raken. Als alles mee zit haal ik bijna 100 Link naar reactie
decat Geplaatst: 20 maart 2011 Delen Geplaatst: 20 maart 2011 Blijkbaar is er een nieuw gamma in kleuren etc beschikbaar, onder andere matt. Er staat ook een circuit model op de site, GT's en RS'en http://www.lmlitalia.com/index.php?lang=en# De site hebben ze ook eens in een nieuw jasje gestoken, ivm met die van vorig jaar was dat wel nodig Link naar reactie
El Toro Rosso Geplaatst: 22 maart 2011 Delen Geplaatst: 22 maart 2011 Jeps, heb de matte al zien staan, wel vetjes :-) Link naar reactie
Vara Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Hey iedereen!! Ik heb ook net een LML besteld!! 125cc 4t Mat serie groen met 'extra' helmdrager vooraan, neus en zijbeugels... Alles in mat zwart zoals ook de bagagedrager! Ben is benieuwd hoe hij er uit zal zien, want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen. Ik hoop dat mijn LML keuze de goede is! Hopelijk tot binnenkort op de baan! Grtz, Vara Link naar reactie
Gette Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen. You Wish Link naar reactie
decat Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Proficiat, zo ne matte is wel vetjes. Had ook zo wel eentje gewild maar t zal wel altijd iets zijn zeker Die van ons zal binnen een paar jaar ook wel mat en ros zijn Link naar reactie
Vara Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen. You Wish Ik moet wel zeggen dat de garage waar ik hem zaterdag gekocht heb nog maar een week LML doet... In de catalogus was er nog geen sprake van die zwart matte dingen. Na een telefoontje bleken ze wel te bestaan, maar moesten ze van Italië komen? Hoe dan ook, vanaf nu kan je bij garage Wittockx in Aarschot ook lml'ekes kopen! (http://www.wittockx.be/) Net begonnen, ik ben de eerste die er eentje gekocht heeft! ;-) Link naar reactie
Vara Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen. You Wish 'k Was eerst verkocht voor een rode, maar dan die matte zien staan hé Link naar reactie
decat Geplaatst: 23 maart 2011 Delen Geplaatst: 23 maart 2011 Van Italie zal hij toch niet komen hoor Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.