Ga naar inhoud
Vespaforum.be

ervaringen LML 125 star deluxe


josse

Aanbevolen berichten

Andere sproeier,uitlaat,luchtfilter onder zadel er uitnemen ,luchtfilter van een px ,de gekende aanpassingen hé anders haal je dat idd nooit.

Met die dingen te veranderen en aan te passen ging ik toch een 90km/u

En weet over snelheid wordt nog al eens gelogen denk ik.

Link naar reactie

Btw... Ik ben hier nieuw op het forum.Heb m'n LML sinds september en ben er vrij tevreden van,buiten dat het gepiep van m'n richting aanwijzer me zot maakt;Maar valt wel op te lossen zekers :))

Ik heb wel gemerkt dat bij het schakelen hij niet zo vlot gaat, misschien moet ik de kabel eens laten aanpassen.

Voor de rest is hat zalig rijden :))))

Link naar reactie
Ah, dan ben ik niet de enige die mij mateloos aan dat piepende pinkergeluidje stoort ;-)

Maar zo weet je tenminste dat je pinker nog aanstaat wanneer je hem eigenlijk niet meer nodig hebt !

Ik stoor mij mateloos aan die gasten die hun pinkers vergeten af te zetten !!

Vooral de PX-rijders die ik ken zijn hier vaak nonchalant mee.

De irritante PX-jeannetten ;-)

Link naar reactie
Ah, dan ben ik niet de enige die mij mateloos aan dat piepende pinkergeluidje stoort ;-)

Ik heb op pinker-claxon een stukje gaffa tape geplakt, maakt nu nog lawaai maar wel veel minder. Ik hoor het nog maar 't is niet meer zo dat de voetgangers opschrikken :-)

Het schakelen tussen 2de-3de en 4de gaat heel vlot bij mij...enkel terug naar 1ste is soms een probleem.

Dat teruggaan naar 1e is inderdaad moeilijker en moeilijker aan 't worden. Zou het kunnen dat ik ergens kabelkes moet aanspannen. Mijn hendelke om te ontkoppelen blijft zowat hangen op 't einde.

Verder bolt ie wel zalig he. Zou enkel nog iets sneller willen. Van 80 naar 90.

Link naar reactie

Met een beetje tussengas gaat het terugschakelen makkelijker, ook naar eerste.

Ondertussen staan er op mijn lml al een dikke 1200 km's op. Uitlaat is am vervangen omdat die rammelde.

Wel merk ik op dat de brommer davert en trilt bij 50 km/h in vierde (max koppel) of bij gas lossen, wss koppeling/vliegwiel probleem?

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Ik heb onlangs een occasie LML Star Deluxe 125 gekocht bij SDN Scootershop en ben er dik tevreden over.

Bij aankomst thuis zag ik wel dat er een benzinelekje was, maar ik heb toen even gebeld naar de winkel, heb m'n scooter binnengebracht om het te laten nakijken en na een half uurtje was het probleempje van de baan.

Over de scooter zelf heb ik voorlopig niets dan lof. Rijdt prima (moet wel zeggen dat die van mij wat steviger trekt doordat er een 177 DR cilinder op staat en het een race krukas heeft. Deze LML haalt zo'n 110km/u, maar sneller dan 80km/u rijdt ik er haast nooit mee, daar is het ook niet voor gemaakt. Enige waarover ik dan toch een negatieve opmerking zou kunnen maken, is dat het soms moeilijk is om weer naar 1ste te schakelen, maar dat heb ik van anderen nog al gehoord. Is vrij eenvoudig op te lossen door 'n heel klein beetje gas te geven, koppeling heel zachtjes te laten komen en dan terug te schakelen naar 1ste.

Hoe dan ook: over 't algemeen ben ik content van m'n aankoop.

Link naar reactie
  • 3 maanden later...
  • 2 weken later...

Hey iedereen!! Ik heb ook net een LML besteld!! 125cc 4t Mat serie groen met 'extra' helmdrager vooraan, neus en zijbeugels... Alles in mat zwart zoals ook de bagagedrager! Ben is benieuwd hoe hij er uit zal zien, want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen.

Ik hoop dat mijn LML keuze de goede is!

Hopelijk tot binnenkort op de baan!

Grtz,

Vara

Link naar reactie
want die stukken zijn nog niet ter beschikking en moeten nog van Italië komen.

You Wish :D

Ik moet wel zeggen dat de garage waar ik hem zaterdag gekocht heb nog maar een week LML doet... In de catalogus was er nog geen sprake van die zwart matte dingen. Na een telefoontje bleken ze wel te bestaan, maar moesten ze van Italië komen?

Hoe dan ook, vanaf nu kan je bij garage Wittockx in Aarschot ook lml'ekes kopen! (http://www.wittockx.be/)

Net begonnen, ik ben de eerste die er eentje gekocht heeft!

;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...