Ga naar inhoud
Vespaforum.be

paasmaandagrit (24 maart 2008)


Talisker

Aanbevolen berichten

hallo, laatste up-date: alle wegen ok, het heeft hier nog niet geregend en de zon komt er geregeld door, hebben beslist om de rit iets in tekorten, hopend op een goede afloop! jeanke

Link naar reactie

Ik zeg het nog 's: amaai mijn pollekes!

Vertrokken met een lekker zonneke, maar we waren Tienen net uit en het begon te sneeuwen. Eerst een beetje, daarna maar feller en feller. Ter hoogte van Jodoigne werd er beslist de rit drastisch in te korten: even stop in Jodoigne en dan de kortste weg terug naar Tienen. Geen pannes of valpartijtjes gelukkig...

Allez, bij deze mijne ritdoop, het kan alleen maar beter ('t weer dan toch).

Merci Primavera, voor de unieke ervaring. En hopelijk geraakt iedereen veilig thuis.

Link naar reactie

ik ben inderdaad tot ginder gereden. te laat aan het wijnegem shopping vanmorgen en ik dacht dus dat Erix en fajes al vertrokken waren. Onmiddellijk de achtervolging ingezet en volle gas richting Tienen, want "in Tienen zen ik ne geire geziene" zo dacht ik.11.07u vertrokken aan de shopping, 12.15u ankomst Tienen, Geen andere VCA-ers gezien. Alles beloofde een goede rit te worden: top ontvangst, supergeorganiseerd en zelfs een bezemwagen voorzien. Weinig opkomst maar toch vol goede moed vertrokken. eerst regen, dan hagel dan sneeuw, dan teru hagel, noem maar op. Zoals hierboven gezegd is de rit ferm ingekort, wel onderweg nog een drankje en een stuk cake van de zaak. Op de markt in tienen begon het pas echt door te sneeuwen en dus toch maar gebruik gemaakt van de bezemwagen die mij terug naar Antwerpen heeft gebracht. Jammer maar het was echt ni meer te doen per scooter.

Een dikke MERCI aan de gasten van primavera SC, jammer van het weer maar ik heb me toch super geamuseerd.

Link naar reactie

Hallo gasten,

Allereerst merci voor de 22 opgedaagde vespisten, had me met de laatste weervoorspellingen aan een lager aantal verwacht, zoals Bulldog al aanhaalde vertrokken met een streepje zon, maar eens onderweg begon het aardig te sneeuwen, waarna er beslist werd om de rit finaal in te korten en de kortste weg naar Tienen te nemen alwaar we op de Grote Markt nog gezellig een pintje dronken! Al bij al nog een gezellige namiddag onder scooteristen! Wie nog foto's heeft, mag ze hier altijd posten, ben benieuwd.

Groeten en tot 11 mei voor de viering van 20 jaar Primavera!

Link naar reactie
chapeau !

Ter info : Geert zijn aanhanger is eindelijk klaar. Na de puzzelrit speelt hij BOB voor alle mensen van Tienen en omstreken ;-)

Josse,

ik ben naar huis gebracht door diegene die de rit in elkaar heeft gestoken.

Goed werk trouwens met het uitstippelen van de puzzelrit ;-)

Link naar reactie

nu lekker droog... in bed

maar manne, t was wel een dagske om nog lang over te klappe he

tot de volgende..

Aan alle primavera leden: mijne doop bij de clud is dus meer als gelukt. We make de komende keer wel weer e klapke

mijn foto's komen op mail manne...

slukes

Stijn

Link naar reactie
  • 3 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...