Ga naar inhoud
Vespaforum.be

paasmaandagrit (24 maart 2008)


Talisker

Aanbevolen berichten

ik wil
Ik ga dus zeker naar de rit van SC Primavera en zal een route uitstippelen voor al wie mee wil vanuit Antwerpen...

Ciao

Ik zal morgen een route uitstippelen en hier posten.

ciao

Link naar reactie

KMI Weersverwachting voor morgen maandag

Wisselend bewolkt of bewolkte lucht met af en toe een opklaring maar vooral ook regelmatig buien van stofhagel en smeltende sneeuw in de lage gebieden en van sneeuw op de Ardense hoogten.

Maxima tussen 3 en 5° maar tussen 0 en 2° over de hoge Ardennen.

De noordwestenwind waait soms krachtig aan zee en matig of vrij krachtig in het binnenland.

Volgende nacht blijven de winterse buien actief over een groot deel van het land maar later komen er wel meer opklaringen aan zee en over het zuidwesten van het land. De sneeuw zal opnieuw blijven liggen in de lage streken.

Minima van 0 tot 2° in de kuststreek, van -1 tot -3° in het binnenland en tussen -4 en -7° over de Ardennen .

De noordwestenwind blijft overwegend matig .

hey! van een beetje stofhagel word ge niet nat en tegen de kou kunde u kleden

cya morgen in taaaine, vur maa nen tangow vant vat in de galaxei

misschien toch ook maar best een fles jagermeister meebrengen tegen de kou hehe

toots hasselt

Link naar reactie

hallo iedereen, al naargelang de omstandigheden is er een mogelijkheid om de rit wat in tekorten, dat wordt morgen "à la minute" beslist, hopelijk valt het weer een beetje mee, we zien wel, groeten jeanke

Link naar reactie

hier in tienen ligt een heel klein beetje sneeuw, de wegen zij zeer goed berijdbaar, om geen verrassingen te hebben rijden bruno en ik de rit sebiet om 9u nog eens met de wagen, we zien wel...jeanke

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...