Ga naar inhoud
Vespaforum.be

paasmaandagrit (24 maart 2008)


Talisker

Aanbevolen berichten

Hij komt er weer aan ... de alom gevierde/gevreesde paasmaandagrit van SC Primavera ! Riskeert u het nog om mee te rijden...? Wij wel !

Op paasmaandag, 24 maart, vertrekken we richting Waals-brabant voor een ritje van een kleine 100km, veelal langs grote wegen, dus niet teveel stof en stenen dit jaar ! (oldtimers dus meer dan welkom) Ook met het tempo zal worden rekening gehouden.

Afspraak om 13h, vertrek is om 13u30 stipt op de grote markt van Tienen. Graag volgetankt aub.

Halfweg is er een drank- en knabbelstop voorzien aan democratische prijzen.

en jawel... u leest het goed... er zal zelfs een bezemwagen aanwezig zijn voor diegene die pech hebben ! Een unicum in de geschiedenis van SC Primavera !

en als kers op de taart eindigt er diezelfde dag een andere oldtimer-rit op de grote markt.

Voila, niet te missen zou ik zeggen ! en bij deze dus iedereen welkom.

dikke groeten en tot dan,

Joachim

Link naar reactie
Is er dit jaar één of andere vorm van vaste route ? Vorig jaar verliep het einde van de rit - laat ons zeggen - geanimeerd...

hallo, je mag er gerust in zijn dit jaar, het is een vaste route, ga ze morgen samen met een paar andere leden nogmaals verkennen! kom gerust meerijden, ge zult het u niet beklagen, groeten jan

Link naar reactie
gij niet Erix, de rest is meer dan welkom ;)

Al een geluk dat er deze keer een bezemwagen meerijdt want als ik ni meer mee mag van u dan kan ik u ook niet meer helpen als je panne hebt (remember achterste veer van uw Rally?). ;-)

Link naar reactie

we hebben gisteren de paasmaandagrit al is gereden als voorbereiding voor de grote dag onder leiding van kapitein jeansprint.

het wordt dit jaar zeker de moeite om nog is tot in Tienen af te zakken !!!!!!!!!!

be there zou ik zeggen !!!!!!!

tot dan,

sergeant vespaleek.

Link naar reactie

Na de treffende woorden van Generaal Talisker, onder lei(ij)ding van kapitein Jeansprint en met de overtuigingskracht van sergeant Vespaleek... durft Squadra Veloce ook z'n troepen sturen (recruteringen gebeuren op vrijwillige basis, zonder zware lijfstraffen voor desertie!)

Voor iedereen die wil (correctie DURFT!) meerijden vanuit Sint-truiden:

- Vertrek om 12u30 op de Grote Markt (Voor't stadhuis)

- We rijden via N3 waar we eerst nog kunnen TANKEN voor we het centrum van Tienen binnen rijden. (+/-20km)

Groetjes

Geert (ex-soldaat milicien)

PS: Wij verwachten paaseieren ipv granaten ... liefst met witte chocolade...dank u! ;-)

Link naar reactie
gij niet Erix, de rest is meer dan welkom ;)

Al een geluk dat er deze keer een bezemwagen meerijdt want als ik ni meer mee mag van u dan kan ik u ook niet meer helpen als je panne hebt (remember achterste veer van uw Rally?). ;-)

haha, ik begin al te zweten, bij die rit krijg wel altijd iets voor.

Ik kom dit jaar met de px, maar de motor maakt een vreemd tikkend geluid als hij draaid, en ik vindt maar niet wat het is. Motor is al open geweest, niks abnormaals, overmaat smallend lager al gestoken, en nog steeds dat geluid. Het rara is als ik rij dan gaat het geluid soms weg, maar stationair hoor je het goed.

Link naar reactie
als het meezit kom ik daar zeker mijnen T5 eens testen. vertrek uit antwerpen, erix?

Ik zal dan maar weer een voorstel posten om met de VCA leden naar daar te rijden hé. Check out "evenementen" on time.

Ciao

Link naar reactie
als het meezit kom ik daar zeker mijnen T5 eens testen. vertrek uit antwerpen, erix?

Ik zal dan maar weer een voorstel posten om met de VCA leden naar daar te rijden hé. Check out "evenementen" on time.

Ciao

ik wou gewoon eens horen of da gij daar naartoe trok vanuit de koekestad? zoals op een aantal vlakken is met 2 nog altijd plizanter dan alleen...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
Voor de Leuvenaars: afspraak 12u (vertrek 12u15) aan het Herbert Hooverplein, aan de kant van 't stadspark/Tiensestraat. Kunnen we onderweg nog tanken.

Als het weer het toelaat, zal ik er zeker zijn, tot dan !! (zit misschien in den Universum, hihi )

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...