Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ik rijd rond en kom tegen.....


Cult

Aanbevolen berichten

Wat een gezever zeg al dat gegroet. Ik heb wel beter dingen te doen als ik aan het rijden ben dan mijn hand op te steken -> op de baan letten bijvoorbeeld. :-)

Het kan mij niet schelen of dat een oldie of een moderne is of zelfs een andere motorfiets. Als ik goesting/tijd heb zal ik dat doen, maar als ik net in een bocht ben of aan het schakelen ben dan pas ik wel voor dat groeten. Ik ga meestal ook zo wreed hard dat ik het meestal te laat door heb dat er iemand groet, want nogmaals ik let niet op andere motorrijders, maar wel op het verkeer voor mij. ;-)

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Deze middag onderweg naar het werk een blauwe GTS gezien op de andere rijstrook, op de autostrade richting Diest, met een banner van (ik denk) VC Primavera. Ik reed richting leuven, dus een goed beeld had 'k er niet op, maar ik denk dat hem onderweg was naar de Loterbolrit.

Link naar reactie
Deze middag onderweg naar het werk een blauwe GTS gezien op de andere rijstrook, op de autostrade richting Diest, met een banner van (ik denk) VC Primavera. Ik reed richting leuven, dus een goed beeld had 'k er niet op, maar ik denk dat hem onderweg was naar de Loterbolrit.

NO FUCKING POSSIBLE !!!

Link naar reactie

Ik rij rond en kom tegen:

een gestrande motard, naast de Antwerpseweg in Geel.

't Was een Oost-europeaan: "Aai nied som toels toe fieks maai baaik. Ken joe teejk mie hoom?"

En nadien: "lots of baajks paas mie, joe Vespa feurst toe stop" :)

Onze goeie daad voor vandaag weeral gedaan...

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...