Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedboys treffen 4 tot 6 juli 2008


geertvespa

Aanbevolen berichten

ik zal zien om hoe laat ik uiteindelijk kan vertrekken... :(

hoewel ik in congé ben moet ik naar een opleiding van 't werk in de voormiddag en daarna langs den tattooshop. ik schat dat ik rond 16h kan vertrekken. al zeker met den dassy (en aangezien dat die de vroege heeft zal het ni voor 14h30 zijn).

Link naar reactie
Nu begint het echt te korten !

gisteren de de laatste vergadering met alle medewerkers gehad en Kris en Steven hebben de Raffle-scooter afgewerkt.

Bij deze de foto's :

Dus te winnen op Oysterboom volgende week : één Vespa P125 voor de prijs van € 1,-

raffle_scooter1.jpg

raffle_scooter2.jpg

nu met stickers !

Link naar reactie
nog 2 keer slapen en 'tis zover

Inderdaad nog 2 nachtjes slapen en Spanje is er :) spijtig dak er niet bij kan zijn, was van plan om t tentje mee te nemen, maar ik heb een mooie troost :) Veel plezier daar ! en hou de Gette wat in 't oog dat 'em niet met zijne slaapzak over de grond ligt te kruipen 's morgens :)

Link naar reactie
weet iemand of Speedracer al op de terugweg is ?

Gij leest dus duidelijk die mannen hunne blog niet anders zou je dit niet vragen. ;-)

En neen ik antwoord niet, je moet maar de moeite doen om de blog eens te bekijken. LOL

De vespa is er wel schoon op geworden met die stickers. Helemaal mijn ding dus!

Link naar reactie
weet iemand of Speedracer al op de terugweg is ?

Gij leest dus duidelijk die mannen hunne blog niet anders zou je dit niet vragen. ;-)

En neen ik antwoord niet, je moet maar de moeite doen om de blog eens te bekijken. LOL

De vespa is er wel schoon op geworden met die stickers. Helemaal mijn ding dus!

neen, ik heb hem enkele dagen geleden nog gelezen, maar vond hem een beetje onduidelijk...zal wel aan mij liggen en je hebt groot gelijk, ik ga nu zoeken.

Link naar reactie
Aan de zadel probeer ik nog iets aan te doen, de Sam gaat eens kijken of hij nog iets vindt in zijne stock.Laat ons hopen!!

ik heb er geen problemen mee... ;)

Link naar reactie

Ik hoorde daarstraks op het nieuws, dat de zware onweders van afgelopen nacht de streek rond Boom,... het hevigst waren.

Dus volgens mij staat heel die uitgegraven kleiput onder water nu :P

Die gratis pedalo's gaan nog van pas komen.

Tot morgen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...