Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedboys treffen 4 tot 6 juli 2008


geertvespa

Aanbevolen berichten

Locatie doet er eigenlijk niet veel toe voor mij. Het gaat om de mensen, de sfeer, de party, de rondrit, het gezellig samenzijn en uiteraard de scooters...

Als 't mooi weer is kan 't nie ver genoeg zijn, als 't regent, dan liever een beetje dichter... Maar met Tholen hebben we nog niet veel problemen gehad met 't weer é... Behalve die ene memorabele storm enkele jaren geleden tijdens de scootercross...

Link naar reactie
tof...weekender in de achtertuin...met wa knielappen kan ik zelfs naar huis kruipen ;-)

@ john, and what if we would all collectivelly work on your RB next saturday?!?

I'm bringing my machete and if you so much as go near it... ...CHOP!

Link naar reactie

Wij zitten dan zelf met een carevent in Ciney dat weekend

Spijtig...:(

PS : gisteren hadden we vergadering ,en meer dan waarschijnlijk gaan we een SKA-event organiseren ergens in SEPTEMBER,met oa Tha Selecta,Madness,...

ALS ik er meer van weet,en alles staat op zijn poten,dan zal ik wel een nieuwe topic openen hierover ;)

Link naar reactie
Wij zitten dan zelf met een carevent in Ciney dat weekend

Spijtig...:(

PS : gisteren hadden we vergadering ,en meer dan waarschijnlijk gaan we een SKA-event organiseren ergens in SEPTEMBER,met oa Tha Selecta,Madness,...

ALS ik er meer van weet,en alles staat op zijn poten,dan zal ik wel een nieuwe topic openen hierover ;)

U gaat Madness even naar Ciney halen? Yeah right ;o)

Link naar reactie
Wij zitten dan zelf met een carevent in Ciney dat weekend

Spijtig...:(

PS : gisteren hadden we vergadering ,en meer dan waarschijnlijk gaan we een SKA-event organiseren ergens in SEPTEMBER,met oa Tha Selecta,Madness,...

ALS ik er meer van weet,en alles staat op zijn poten,dan zal ik wel een nieuwe topic openen hierover ;)

U gaat Madness even naar Ciney halen? Yeah right ;o)

Beter lezen Nick. Cult zit in Ciney tijdens speedboytreffen in juli en hij spreekt over evenement in september dus andere datum en waarschijnlijk ook andere locatie...

Maar het lijkt me inderdaad ook wel straf om Madness zomaar even warm te krijgen voor een optreden. Ik weet dat ze toen voor de Lokerse feesten serieus moeite hebben moeten om die daar te krijgen en dat is toch al een grote organisatie...

Link naar reactie

Excuses, had inderdaad beter moeten lezen! Maar blijf benieuwd ;o)

N

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...