Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedboys treffen 4 tot 6 juli 2008


geertvespa

Aanbevolen berichten

kom maar op met die foto !

zo erg als die kerel in zijn Borat-pakje zal het wel niet geweest zijn zeker ?

Euhmmm, voor mij wel! Het is allemaal de schuld was van de Cascadeur die mij er heeft ingeluisd tijdens een onoplettend moment. ;-)

Maar dien Engelsman in zijn Boratkostuum was inderdaad wel de max! Al was het geen zicht om zijn reetspleet van zo dichtbij te zien en dan die teelballen die er constant uitfloepten, lachen, gieren en brullen. Het was al bij al amusement hé. ;-)

Link naar reactie

euh... gette, da was naast ons tafeltje! :D

ier sé nog ene head first de tent in! en nee da was geen compresseurke dat aan't draaien was.

oyster17bis.jpg

Link naar reactie

Ik vond al dat er niet teveel volk was voor de rondrit zaterdag. Na dit uitgebreid relaas begin ik te snappen waarom...:)

ps: ik ben ook niet langs de kassa gepasseerd (maar juist op tijd voor de rondrit en nadien "gevlucht" voor de regen, alhoewel de t-shirts aanlokkelijk waren), volgende keer dubbel zeker? Groetjes, nero.

Link naar reactie

Mja wat betreft die inkom: had vrijdag de organisatie al op de hoogte gebracht dat je zo ook op het terrein kon, zonder te betalen. Mensen die even langskomen kan je dan ook niet verwijten dat ze niet betalen, als ze langs een weg binnenkomen waar geen kassa is. Een puntje voor volgend jaar op te letten? En ge moet het zo bezien: der zijn ook mensen die 20€ betaald hebben, en de zaterdagavond al wegwaren...dus dat compenseert wel een beetje denk ik.

Link naar reactie

En dat terwijl ik op geen enkele foto te bekennen ben. t'Zal dan toch waar zijn van da "niet op papier pakken"... Ik begin zelf al te twijfelen of ik wel geweest ben.:)

@Blue vespa: misschien is het niet slecht om naast een ticket voor het weekend, ook een "dagticket" te voorzien, zeker als het treffen doorgaat in de "buurt". Groetjes, nero.

Link naar reactie

mannekes, nu niet gaan zeveren over die inkom hé !

Iedereen wist héél goed dat er inkom was. (website, hier meerdere keren vermeld en staat op de flyer).

Er was wel degelijk een dagticket voor mensen die enkel zaterdag kwamen (incl fuif) en tegen zaterdagavond hebben we de inkom nog verlaagd, zodat je nog steeds waar voor je geld had. Dus kom alsjeblieft niet zeggen dat je van niks wist.

De Schorre is een domein dat je niet waterdicht kunt afsluiten. Maar normaal gezien is dat ook niet nodig, als iedereen gewoon zou appreciëren en een beetje respect zou hebben voor wat andere scooteristen in elkaar steken.

Niet voor hun eigen plezier, niet voor de winst, gewoon om jullie een leuke tijd te bezorgen en zo iets terug te doen voor de scene.

Ik ben op een gegeven moment een koppel € 10,- gaan teruggeven omdat wij een 1/2uur later besloten de inkom te verlagen en we geen bastaards wilden maken.

Link naar reactie
@Nero : denk je dat zo'n domein gratis ter beschikking gesteld wordt misschien , Zouden dat zelfreinigende wc's en douches zijn ? ... kommaan geef toe dat je daar in de fout gaat. Zoveel respect dat ik je geef in andere topics geef, zover ga je hier uit de bocht voor mij.

Je hebt volledig gelijk met je stelling. Mijn probleem was er één van "tijd" en de juiste persoon te vinden aan wie ik kon betalen. Normaal was het de bedoeling om vrijdagavond te vertrekken, maar door omstandigheden ben ik pas zaterdag om 10.30u vertrokken in Edingen om na 12.00u aan te komen, waar iedereen vertrekkensklaar stond. Ik heb me dan ook direkt aangesloten bij de groep. Bij de 2de pittstop begon het harder te regenen en ben ik door gereden naar het domein, waar ik snel een qroque Hawai en 2 tassen koffie gedronken heb en een plasje gedaan heb, waarvoor ik 30 cent heb betaald. Toen het even minderde met regenen, heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om terug naar huis te rijden. Ik weet dat dit exuses zijn, maar op geen enkel moment is mij ook maar gevraagd om te betalen, anders had ik dat met veel plezier gedaan. Ik weet welke energie en geld het kost om een treffen op poten te zetten en vlekkeloos te laten verlopen. Mijn exuses voor het niet betalen van de inkom. Mail me anders je rekeningnr even door en ik zal de inkom alsnog betalen.

ps: dat er een dagticket was is mij ontgaan, en was trouwens in mijn geval ook niet van toepassing. Dit was alleen een voorstel om het niet betalen in te perken. Groetjes, nero.

Link naar reactie

heb overigens intussentijd de OP aangepast...

Even ter verduidelijking : aanpikken aan de rondrit is eigenlijk geen probleem. En achteraf ben je blijkbaar zelfs niet tot op de party-zone geraakt. Je bent in de cafétaria van De Schorre terecht gekomen.(met heel het weekend Vlaamse schlagers door de boxen) Wij zaten om de hoek.

En je zal ook wel begrijpen dat die rondrit eigenlijk niet te vergelelijken is met bv een rondrit van de VCA. (was hooguit 30km) En enkel daarvoor betalen, is misschien bedenkelijk. Maar de bedoeling was eigenlijk mensen de hele zaterdag een leuke middag te bezorgen, met fungames, customshow, loting van de scooter, party, pintje pakken, babbeltje doen... En dan is € 10,- euro inkom wel te verantwoorden.

Soit, Nero, zand erover, want ik zou mezelf maar zielig vinden om voor zo'n shitbedrag ruzie te maken. Maar ik was een beetje in mijn wiek geschoten, hopelijk kun je het begrijpen.

Overigens was er toch wel behoorlijk wat volk op die rondrit hoor, ik schat toch een scooter of 100. Dat 'troepje ongeregeld' over de A12 loodsen is geen sinicure ;-) Grappige is trouwens dat die engelsen/schotten/ieren , soms 500km naar onze run rijden en dan heel het weekend hun scooter niet meer opkruipen. Als die mannen 1 pint drinken, rijden ze niet. Zelfs niet tussen de campsite en de party. Dan zijn die duitsers wel anders ;-)

Link naar reactie

allez hop, de topic terug over de leuke momenten.

Je mag er van op aan dat zo'n run niet voor het geld gedaan wordt en dat als er dit jaar winst gemaakt is, dat alleen maar wil zeggen dat er volgend jaar meer teruggeven wordt aan iedereen die komt ...

Link naar reactie
Je bent in de cafétaria van De Schorre terecht gekomen.(met heel het weekend Vlaamse schlagers door de boxen)

Maar tussen al die schlagers door heb ik wel een (slechte) Who's cover gehoord. Toch niet op aanvraag? :) Waarschijnlijk zullen we elkaar nog wel ontmoeten, het probleem (bij mij) is dat van herkenning van mensen die ik nog niet in "realtime" heb ontmoet. In ieder geval respect voor wat jullie doen om het scootergebeuren in de aandacht te brengen. Groetjes, nero.

Link naar reactie

verhaal van de taverne :

op het terrein van De Schorre is een taverne. Je hebt daar op een gewoon weekend mensen met kindjes etc die daar in de speeltuin komen spelen. Wij huurden een veld naast deze taverne en een gebouw achter de vijver, waar het sanitair en de party was.

Nu wil lukken dat op 1 juli er net een nieuwe eigenaar was in die taverne. Nieuw = vol goed bedoelingen...Die had direct door dat er in zijn eerste weekend wel eens wat volk naar dat gekke scooter-ding kon komen. Dus die man zijn luidsprekers buiten gezet, extra personneel en maar hupa-humpa-muziek spelen over onze campsite. Je werd daar gewoon onnozel van ;-) Maar soit, die is toch met een stuk van de omzet gaan lopen.

Link naar reactie

Ik heb ook nog enkele foto's, ik zal ze binnenkort eens op het forum zetten. Oysterboom was in ieder geval superleuk! Voor mijn allereerste vespameeting was dit al een zeer aangename 'doop'. Thanks to speedboys! Zelf me mijnen 50cc heb ik heel goed kunnen volgen. Spijtig dat er zo weinig 50's waren trouwens. En ook via tforum nog eens een dikke merci aan Sid!(sidvespa)Dankzij hem heeft mijn vriendin toch op haar eigen vespa de rit kunnen meedoen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...