Ga naar inhoud
Vespaforum.be

speedboys treffen 4 tot 6 juli 2008


geertvespa

Aanbevolen berichten

ik denk(ben er bijna zeker van)dat ik de eenige was met een 4takt en ben zeker niet scheef bekeken.Maar ben nu nog zekerder IK WIL EEN 2TAKT.

Vond het tof,bedankt.

neen hoor, er waren ook enkele engelsen met de GTS en vooral heel veel Lambretta's.

Iedereen bedankt voor de toffe reacties. We zijn blij dat iedereen de nieuwe locatie positief ontvangen heeft.

Ik vrees dat we zelf weer weinig tijd gehad hebben voor foto's, dus bij deze een oproep om de leukste foto's ook even op mail te zetten : josse@telenet.be dan plaatsen we ze bij op de site.

Link naar reactie

ik hoorde dat er op een gegeven moment iemand opgestaan is uit zijn tent. Naar die lawaaimaker gegaan was en zonder iets te zeggen of vragen hem gewoon een vonk op zijn oog gegeven heeft... ik hoop deze hardnekkige duitser ;-)

voor de rest eigenlijk geen incidenten

Link naar reactie

ja, da was ook weer zo'n typische 'meeting deuts' nen helen dag en nacht rondrijden en vooral starten, gas geven en stilleggen! ik denk dat die thuis ni mogen rondrijden ofzo. maar inderdaad, ik was getuige, het was een goei oplossing want daarna was het gedaan!

Link naar reactie

en was dat die ene nr 69 ?

vrijdagnacht zijn we het licht vergeten uit te doen ;-) Diegenen die er waren zullen weten waarover ik het heb. Ik kon begot mijn gazet lezen in de tent om 3u 's nachts ! zaterdag ging beter.

Link naar reactie
en was dat die ene nr 69 ?

vrijdagnacht zijn we het licht vergeten uit te doen ;-) Diegenen die er waren zullen weten waarover ik het heb. Ik kon begot mijn gazet lezen in de tent om 3u 's nachts ! zaterdag ging beter.

er is vrijdag dan ook serieus gefeest OP de camping!!

Link naar reactie

't Was ni diene duits da kletsen gehad heeft maar wel een serieuze verwittiging. Daarna heeft er nen andere de maleur gehad van zijn scooter ingang te zetten en daarop is JM opgestaan, naar die gast geweest en twee kletsen verkocht. Diene gast zijn antwoord: I'm not German, I'm not German... ...

Link naar reactie
't Was ni diene duits da kletsen gehad heeft maar wel een serieuze verwittiging. Daarna heeft er nen andere de maleur gehad van zijn scooter ingang te zetten en daarop is JM opgestaan, naar die gast geweest en twee kletsen verkocht. Diene gast zijn antwoord: I'm not German, I'm not German... ...

Klopt want ik stond rustig tegen die gast een uitleg te doen dat het al véél te laat was om nog burn-outs te doen (ik was dan ook van dienst op het terrein), toen JM inderdaad ineens met zijn vlak hand op die kerel zijn oren een lap gaf. JM in het Duits aant blaffen dat het gedaan moest zijn en wat bleek onze lastpak was een Hollander eerste klas. Maar het heeft geholpen want ik heb voor de rest van de nacht geen last meer gehad met die kerel, alleen die kotsende nr. 69 was er wat over. Ni te snappen dat die eerst een half uur in zijn tent ligt te kotsen om dan nadien zijne kop pas buiten te steken. Moet gezellig geweest zijn met 2 in een tentje in de kots liggen.

Voor de rest vooral goed gelachen met héél zatte mensen, maar toen was ik zaterdag zelf aan de beurt. En neen Cascadeur/Kate ik wil die ene bewuste foto echt wel ni meer zien zenne!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...