Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 Okt. : Halloweenrit VCGent


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Is toch niet ver... even overkomen voor spooky time in Gent.

Alle vooruit, we zullen ons nog eens naar linkeroever begeven. ;-)

Aangepaste outfit zal niet zijn aangezien bij thuiskomst van de rit de hele handel snel op de aanhanger moet richting Pyreneeën.

Ik denk dat wij rond 18u vertrekken in Grobbendonk. Dus, 18u30 LO Esso.

Wie nog? Of een ander voorstel? Of kunnen wij ook ergens aanpikken?

Groeten,

Peter.

Link naar reactie
rijden???? stil got no vespa or car... dus rijden magk nog ni echt :)

En mag meerijden? Hier in gent zijn we allemaal hééééél onbaatzuchtig en offeren we ons maar als te graag op om een ritje te maken met jou als we jou daar een plezier zouden kunnen mee doen é...

Link naar reactie
rijden???? stil got no vespa or car... dus rijden magk nog ni echt :)

En mag meerijden? Hier in gent zijn we allemaal hééééél onbaatzuchtig en offeren we ons maar als te graag op om een ritje te maken met jou als we jou daar een plezier zouden kunnen mee doen é...

Jaja, beetje de sociale uithangen, hé! Maar alleen als er een foto gepost is! Hahahaha!

Link naar reactie
rijden???? stil got no vespa or car... dus rijden magk nog ni echt :)

En mag meerijden? Hier in gent zijn we allemaal hééééél onbaatzuchtig en offeren we ons maar als te graag op om een ritje te maken met jou als we jou daar een plezier zouden kunnen mee doen é...

Kheb u vorige week trouwens nog zien rijden in Gent toen ik van haar kot terugkwam, op uwen cutdown. Was de woensdag geloof ik, aan de Brugsesteenweg.

En meerijden, van mij mag ze met elke vespist meerijden, zolang ze maar veiliger als ikzelf rijden (ironic: onmogelijk dus :P)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...