Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 Okt. : Halloweenrit VCGent


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

...

en kmoe zeggen: die van gent zijn vree sociaal e..

en dan hadde daar die van antwerpe nog(erix, danny, peter en arnout)als controle orgaan ^^

khem zelf al uitnodigingen voor elken dinsdag ^^

Om nog maar te zwijgen van die ket van Broekzele :)

Jaja, VCG goes national.

Link naar reactie
En broekzele komt dan weer van huis op het moeras. broek = moeras, en zele-sella = huis...Om te laten zien dat ik ook nog iets weet :)

Wist je dit al of snel even ge-googled? Toch reeds 1 punt maar bij mij moet ge er 5 scoren en dan krijgt ge ne Leffe i.p.v. ne pot mayonaise...

Euh...da begint hier serieus off-topic te geraken, mijn excuses!!

Mike.

Link naar reactie
euhm ik ben zeer braaf geweest... ni te veel gedronke..

en kmoe zeggen: die van gent zijn vree sociaal e..

en dan hadde daar die van antwerpe nog(erix, danny, peter en arnout)als controle orgaan ^^

khem zelf al uitnodigingen voor elken dinsdag ^^

Het was niet den Danny van Scootermarket maar Frank die gisteren aanwezig was. ;-)

We hebben toch goed gelachen hé en dat dankzij de afwezigheid van de Geert. Woehahahahahahahahahaha LOL ;-)

En ah ja ik zal er ook zijn op de halloweenrit. Al ga ik wel waarschijnlijk over de autostrade (dan kan ik eens doorrijden) want met thefox erbij gaat alles ineens zo tergent traag. Om grijze haren van te krijgen (dat is ineens een verklaring!)

CU there of int café op een dinsdag hé.

Link naar reactie
We doen een tussenstop rond negen midden de stad voor soep bedeling en eindigen op de watersportbaan.

Kunt ge misschien iets specifieker zijn met 'midden de stad', dan rijden wij ineens tot daar. Merciekes

Zal bekent zijn volgende week. Normaal is de stop geplant achter het stadhuis op het gouden leeuwplein. Maar aangezien dit binnen het voetgangersgebied ligt, dienen we nog toelating te krijgen van de Gentse flikken. Dus eens die locatie vast staat lezen jullie het hier.

Link naar reactie

fastpx: suzke ik moe naar de les ook nog e ^^

erix: ik vond het eel leuk om zo ineens nen sms te krijge uit bezorgdheid van u.. dat streelt mijn ego toch een beetje

en ontopic: JUP ILL BE THERE.. alleen hoe gaan we verkleed gaan?

gistere par voorstellen gekregen, al kwamen ze allemaal op hetzelfde neer.. ^^

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...