Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 Okt. : Halloweenrit VCGent


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

Zijn er nog mensen die morgen werken en pas 's avonds naar Gent kunnen vertrekken vanuit Antwerpen ?

Tis niet omdat we vroeger vertrekken dat we niet werken hé! Beginnen gewoon iets vroeger!

Probleem is dat de rondrit in Gent al redelijk vroeg begint, dus we hebben niet veel keus vrees ik.

Tot morgen?

Ann

Link naar reactie

wij rijden morgen (of overmorgen)ook terug naar huis maar het zou kunnen dat ik alleen mee rij want mijn vrouwke haar peetkindje wordt naar alle waarschijnlijkheid morgen geboren ze zou wel naar gent kommen met de auto

Link naar reactie

Wie te laat komt :

Pompoensoep wordt heet opgediend langs de zijkant van het stadhuis. Tussen de parking en het goudenleeuwplein. Orientatie zijn de drie torens in de Gentse skyline. Daar middenin tref je ons rond 21 uur.

Wie van Antwerpen komt via N70, aan rotonde Dampoort 2eafslag nemen , dus over het water en dan de kleine winkelstraat in(Dampoortstraat ). Teneinde rijden, over brug en via Steendam kom je aan de rotonde van St Jacobs. Rotonde oprijden en derde afslag zodat de kerk langs je rechterkant ligt. Dan rechts af slaan (kasseien) en na 300 meter heb je aan de rechter kant het stadhuis. Tussen stadhuis en parking kom je aan de bedeling.

planrs2.png

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...