Ga naar inhoud
Vespaforum.be

31 Okt. : Halloweenrit VCGent


vespaclubgent

Aanbevolen berichten

erix: ik vond het eel leuk om zo ineens nen sms te krijge uit bezorgdheid van u.. dat streelt mijn ego toch een beetje

Graag gedaan

en ontopic: JUP ILL BE THERE.. alleen hoe gaan we verkleed gaan?

Niet verkleden, niets aandoen dus! Altijd plezant om naakte mensen op een scooter te zien! LOL

Link naar reactie
@ MGent

Of gewoon bij een paar gastvrije VCG-leden blijven maffen. Veel goedkoper en veel meer fun!

Wie zou der u nu in huis willen halen..ook al is het maar voor 1 nacht ;)

Daar zou je nog van verschieten! Heb al verschillende aanbiedingen om ergens te gaan slapen, ik ga nog moeten selecteren vrees ik, kunt gij ni zeggen hé.

Zeg Geert wat is er eigenlijk, een beetje prikkelig op mij vandaag? Mist ge uw madam zoveel dat ge dat afgreageert op anderen! Ik was ni in Gent gisteren dus don't blame.

Link naar reactie

Mahneej jong, ni persoonlijk zien :) Tegen wie moet ik anders kakken? Welk watje zit hier nog zoveel op da forum gelijk gij. Den hoogsten boom vangt het meeste wind eh.

En vind het altijd zo leuk met jou in confrontatie te gaan. Makes a never-ending story (kunnen ze misschien is verfilmen¿)

...Volgende meeting een sjocomelkske, en slagroom erover??

Link naar reactie

@ Blueke, kzie ulle al rijden.. Erix verkleed in da beest op de vespa, en gij verkleed in da ventje en zo in zijne nek!!! (ps, da ventje zijn blote borstkas is tezien e ;-) dus smeer die van u ma goe in !! hahaha )

Erix, kmoe toegeven, ge zijt wel een schattig beest!!! hahaha Wie weet hebben wij nog een plekje om zo ne lieve knuffelbeer te laten overnachten!! (schietkraam bovenste schapke??? hahaha)

Link naar reactie

joehoe!!! eeejva terug van weg geweest :)

ennnn met grootse vespa plannne! enfin tis te zien..

zoiezo komk wel wa pompoensoep scheppe mee Kbo, ma kheb gelijk op het eerste bladje tijdens tskimme wel gezien da ene zekere CASCADEUR ofzo ook vanuit brussel zou rijde??

DUss vanwaar erges vertrekte? ik moe van machele (vilvoorde) kome.. dus volledig den andere kant.

kan u iets late weten moeste geïnteresseerd zijn in een gezaamelijk trippie? (alsk da alleen moe aflegge zouk der wel keer verdacht lang over kunnen doen) mijnen mail sta in mijn profiel normaal

en qua inkleding, onderweg plakkek wel een zwette katte over mijn licht (^^ ,)

gruwel verzekerd xD

allej hope to see y'all there! xXxXX

Link naar reactie

Khad graag meegereden , maar moet opnieuw roderen , cilinder en piston zijn juist vervangen en daardoor moet ik het de eerste 1000 km weer op men gemakske doen. Tzal voor volgend jaar zijn.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...