Ga naar inhoud
Vespaforum.be

van de weg gereden op de A12


josse

Aanbevolen berichten

Hey Josse,

Dit is echt onwaarschijnlijk, nooit gedacht dat er zo'n chauffeurs bestaan. Ik wens je een spoedig herstel toe. De vespa zal ook wel in orde komen.

Die gast moet alles betalen + morele schade vergoeding voor permanente stress in het verkeer enz. ! Hopelijk kan je aantonen dat dit een duidelijk voorbeeld van verkeersagressie is !

Ik zal in ieder geval voor je duimen !

Link naar reactie

Joost, dat is echt schandalig...

Is er daar in de buurt geen verkeerslicht waar je bvb een kartin met daarop de vraag naar getuigen kan aanhangen??

Je weet nooit, en indien er iemand opdaagt sta je een pak sterker!

Hopelijk kan je een beroep doen op een advocaat van je rechtsbijstand.

Sterkte alvast

Arnout

Link naar reactie

josse, kwam jij van de jachthaven van Klein-Willebroek? ik heb je daar nog over de brug zien rijden denk ik.

ik zou het echt niet kunnen laten, moest dit alles in jouw nadeel uitdraaien, om omwille van de gemoedsrust die kerel even achterbaks, heimelijk en laag bij de grond terug te pakken, al was het maar om hem te krengen in zijn trots... zijn o zo mooie Kia (duuuh)... niemand zou weten wie het gedaan had, behalve ik. zo'n onrecht kan echt niet ongestraft blijven.

wel eerst de legale middelen nagaan natuurlijk

Link naar reactie

Blij dat je zo goed als ongeschonden leeft, Joost!

Wat die andere klojo betreft, en ik denk dat ik deze keer niet zal aangesproken worden op het gebruik van het woord klojo, ben ik het met iedereen eens dat je op alle mogelijke manieren moet proberen die sul een lesje te leren.

Eerst de legale, uiteraard! Maar, "if all else fails"... is een paardekop een efficiënt middeltje...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Shit maat ... ik sluit mij aan bij de hoop medeleven.

Echt mottig wat er gebeurd is (to say the least). Moest het niet zijn dat ik zo'n slechte ervaringen heb met ons rechtssysteem zou 'k inderdaad ook proberen die gast een proces te lappen. Maar dan moet ge er nog de kans bijpakken dat ge behalve kosten aan uw vespa en dien ***** (insert own insult) zijn (insert own insult) auto OOK nog eens gerechtskost + advocaat moogt dokken.

Laat u dus HEEL goe adviseren voordat ge zo'n dingen onderneemt.

Anyhoo, veel sterkte en moge dien kia volgend weekend in de krant staan bij de weekendaccidenten...

ps) toch dit weekend es achter deftige kledij gaan (toerist zijnde)

pps) en 't zou weer zo genen jeanetten nep 4x4 moeten zijn, als da geen overcompensatie voor een klein pietje is ...

Link naar reactie

Ik moet er al heel de middag aan denken. Dit had ons allemaal kunnen overkomen.

Ik vraag mij af of deze moordpoging niet in aanmerking komt als opsporingsbericht en vraag naar getuigen.

Wat we ook zouden kunnen doen, als Josse het daar mee eens is teminste, is dat we allen deze vraag naar getuigen naar zoveel mogelijk mensen doorsturen.

Doen?

Link naar reactie

Klotesituatie man!

Eigenaardig genoeg heb ik heb onlangs bijna perfect dezelfde situatie voorgehad. Ook net iets te assertief gereageerd op iemand die zeer aggresief naar mij uithaalde. Hij stak me voorbij en ging voluit op de rem staan. Gelukkig reed ik met de auto en niet met mijn Vespa, en had ik genoeg remkracht op op tijd te stoppen.

Je staat gewoon machteloos in zo'n situatie...

Hopelijk bewijst de politie en het gerecht nu eens zijn nut, en wordt die man bestraft voor zijn moordpoging! Laat dit zeker niet bij wat het is.

Link naar reactie

@DoubleV: op het moment hij z'n eigen schade moet betalen en die van Josse, is hij in fout gesteld. Op dat moment is daar een reden voor en zal een aggressie klacht geen probleem zijn. Ik vermoed echter dat dit zonder een getuige die kan verklaren met eigen ogen gezien te hebben dat er geen dier overliep en hij inderdaad naar links uitweek om zeker te zijn Josse te pakken, Joost hier niet op moet hopen.

Achteraan inrijden is altijd in fout, of het tegendeel moet onomstotelijk bewezen worden.

Hoezeer ik ook hoop dat Josse gelijk krijgt, vrees ik echter dat hij geen ijdele hoop moet koesteren. Ook een klacht zal zonder bewijs niet veel voorstellen.

Recht is niet altijd recht...

Groeten,

Peter.

Link naar reactie

Sorry to hear about this Josse, but you got away with it. That chimp in the cheap 4x4 was trying to kill you and you walked away. As always in bike accidents a couple of centimeters left or right or if he'd braked at a different angle and we'd all be posting about what a good guy you WERE.

The roads are full of people who's egos are bigger than their brains.

Lets be careful out there.

I'd just like to add that this is a public forum. Any posts about what should happen to the dickhead and his KIA can be read by anybody.

Link naar reactie

Pijnlijke kwestie, Josse... pijnlijk. Zoals je zelf zegt, een ongeval kan gebeuren, maar dit is te gek voor woorden. Meneer Kia heeft iets teveel naar Amerikaanse films gekeken ? Wie zal het zeggen. Dit stemt me nog maar 'ns tot nadenken en de volgende keer dat ik een onbenul tegenkom die me de pas afsnijdt of onozel doet... wel, ik zal er niet fysiek op reageren, maar enkel 'ns binnensmonds vloeken en hopen dat ik hem twee kilometer verder tegen een boom geparkeerd, terug inhaal. Dat lijkt me in dergelijke situaties de beste keuze...

Link naar reactie

Beste Joost,

Wat een onwaarschijnlijk verhaal!!

schrale troost misschien maar heb onlangs iets vergelijkbaars meegemaakt. Richting st-job ook van de autostrade geforceerd tot driemaal toe! na onverantwoord inhaalmaneuvre waar ik desbetreffende bestuurder op attent maakte. Gevolg uiteindelijk aan afrit st-job in ware commandostijl echt klem gereden en héél zwaar afgedreigd! Een echte gek! gelukkig was ik met de auto maar dan nog het scheelde niet veel of knalde er vol op. Mijn vrouw en kinderen zaten tevens in de wagen en werden mee schandalig gebruskeerd en afgedreigd. Ik heb gelukkig mijn kalmte kunnen bewaren.

Nadien ben ik wel klacht gaan neerleggen in het politiebureau aan de quinten matsijslei in antwerpen en ik kan je verzekeren dat ze daar niet mee lachen. Onderzoek is ingesteld, of het iets uithaald is een andere zaak maar dit is wel het minste wat ik zou doen, al was het maar voor je eigen gemoedsrust. Dit heeft mij na deze ervaring toch enigszins kunnen kalmeren. Het figuur waar ik mee in naanvaring kwam was trouwens bij de politie bekend, dat zegt genoeg.

Anyway veel sterkte en laat je niet uit het lood slaan, ik hoop dat je de schade spoedig hersteld krijgt en dat je snel terug met vertrouwen de baan op kan.

Groeten, Iwan

Link naar reactie

@iedereen : bedankt voor de steun.

Ik heb besloten om klacht neer te leggen en de verzekering is op de hoogte dat dit niet zomaar aanvaard wordt.

Ik slaap de laatste 2 nachten slecht, niet zozeer door de kneuzingen, maar omdat ik het gewoon niet kan vatten dat iemand hier zomaar mee weg komt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...